P
"pojan äiti"
Vieras
Heips.
8-vuotiaalla pojallamme on kohta synttärit ja hikipäässä mietin tarjottavia. Vuosi sitten lapset eivät syöneet mitään. Tarjolla oli mm. lihapullia, pitsaa, mehua ja limua, kakkua, jäätelöä, keksejä.
Apuva, mitähän sitä keksisi?
8-vuotiaalla pojallamme on kohta synttärit ja hikipäässä mietin tarjottavia. Vuosi sitten lapset eivät syöneet mitään. Tarjolla oli mm. lihapullia, pitsaa, mehua ja limua, kakkua, jäätelöä, keksejä.
Apuva, mitähän sitä keksisi?