Mitä 8 vee täyttävälle kummipojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anttu..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anttu..

Vieras
Mitä lahjaksi? En jaksaisi kysyä ja asuvat eri kaupungissa, niin en oikein tiedä, millä nykyään leikkii. Mitä vaatekokoa mahtavat edes käyttää? Asuvat kerrostalossa, niin ei voi ostaa oikein mitään ulkoleikkijuttujakaan.. Auttakaa, mistä 8-vuotiaat pojat tykkää.. Asuu isossa kaupungissa, joten ei mitään "maalaisjuttuja" :)

Legot, lautapeli esim. disney trivial pursuit (mä häviän AINA siinä mun 8v pojalle=) ), tietokirja esim. ötököistä (vaikka suurennuslasi mukaan) tai liskoista tms, potkulauta, joku radio-ohjattava juttu, snorkkeli+ uimalasit+ joku vesilelu (semmonen jonka päällä voi vedessä istua) -> asumme kerrostalossa mutta käymme kyllä uimarannoilla, dvd-leffa ja karkkipussi........

Omani täytti just 8 ja sai lahjaksi legoja, skeittilaudan (joka oli ykköstoive) siihen liityen tykkäsi myös urheilukaupan lahjakortista, jolla käytiin sitten hakemassa suojat ja skeittikypärä =), kummisetä vei elokuviin ja pitsalle synttärilahjaksi ja se oli myös mieluinen etenkin kun sisarukset eivät olleet sillä reisulla

Tosi hyviä, kiitos vaan kaikille!! Ehkä löydän jotain, olen vaan niin kriittinen lahjanostaja. Pelaa jalkapalloa, niin ajattelin, että josko jotain näihin MM-kisoihin liittyen. Osaisko joku heittää vielä vaatekokoa 8-vuotiaalle? On ihan normikokoinen poika.

Yhteistyössä