Mitä 4-v neuvolassa tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Key
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terkkarin tarkastuksessa tavataan lapsi kahdestaan. Katsotaan näkö ja tarvittaessa kuulo. Mitataan verenpaine. Tehdään piirustustehtäviä (neliö, risti, ympyrä jne) ja leikkaustehtävä. Kopitellaan ja potkitaan palloa, hypitään yhdellä jalalla, toistetaan ja nimetään esineitä ja sanoja jne. Annetaan rokote.

Lääkärin tarkastuksessa ihan perus lääkärijutut.
 

Yhteistyössä