Mitä 30v täyttävä nainen (myös äiti) haluaa synttärilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaaminua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oikeastaan halua mitään tavaraa. Ostan itse, jos jotain tarvitsen, niin saan mieleisen. Se, että joku muistaa vaikka vain sanoin, riittää ilahduttamaan. Tai joku itseleivottu kakku olisi ihana. Tai sitten se lahjakortti. Oon vaan siinä mielessä outo, että haluaisin sen mieluiten lastenvaateliikkeeseen :D

Jotain irtiottoa toivoisin. Kolmekymmentä on rajapyykki, että tulee kriisi siitä vanhenemisesta jne. Vielä kun on äiti, niin se irtiotto siitä arjesta olisi hyvä tehdä juuri nyt. Se voisi olla jotain todella räväkkää, vaikka bengi- tai laskuvarjohyppy, tai tyttöjen "hiihtoreissu" jonnekin laskettelukeskukseen pariksi päiväksi.

Kipot, kupit, vaatteet sun muut toivoisin saavani joskus muulloin kuin 30v merkkipäivänä :)

30v. täyttäessäni toivoin vain sitä että saisin elää (minut oli juuri yöllä leikattu kiireellisesti), mutta nyt kun täytän ihan kohta 32v. niin toivon lahjaksi selänpesuharjaa =D

Lapsi toiveeni nauratti ja moneen kertaan varmistivat että ihanko oikeasti.

Voisinhan se toki ostaa vaikka huomenna kauppareissulla, mutta aivan yhtä hyvin saan sen mielelläni synttärilahjaksikin. Minulla on kaikkea mitä tarvitsen ja saan elää ja olla jotenkuten terveenä juuri nyt niin en osaa mitään sen kummempaa toivoa. Tuo harja olisi tarpeen.

Pitkän aamun ja täyshoidon koko päivän. Paitsi et synttärit on perjantaina ja joutuu paskalla tuurilla töitäkin hetken tekemään.. Pidän siis kotipäivän ja aloitan työt klo 12. Siiheksi haluan nukkua ja aamiaisen valmiina odottamaan :D

Itse en kaipaile mitään tavaraa tuleville syntymäpäivilleni. Haluan parhaimmat ja hauskimmat ystäväni yhteen nippuun ja jonkinnäköisen rymyreissun, totaalisen vapaata arjesta. Vaikka melomaan, kiipeilemään jonnekkin, särkänniemeen, splättistä pelaamaan jne jne. Päivän mittaan muutama olut, illalla syömään ja hauskanpito jatkuisi koko viikonlopun! :heart:

Yhteistyössä