kummilapselle synttärilahjaksi junamatka??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummitustäti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummitustäti"

Vieras
kummipoikani täyttää 8v, hän ei ole koskaan mennyt junalla, joten siitä sain ajatuksen, että veisin hänet synttärilahjaksi junalla naapurikaupunkiin ( 80km ) ja sielä oltaisiin kolmisen tuntia, käytäis syömässä ja käytäis vaikka ostamassa kesävaatetta pojalle, kun sitä toivoi synttärilahjaksi. Miltä kuulostais? yleensä olen joka vuosi vienyt hänet ostoksille, että on itse saanut valita, mitä haluaa synttärilahjaksi.

Kuulostaa oikein mukavalta.
Itse tein joskus oman kummittöni kanssa sellaisia kummireissuja (joskus ajeltiin bussilla ja mentiin katsomaan piirrettyä elokuvaa elokuvateatteriin, joskus käytiin huvipuistossa jne).
Voi kun omien lastenkin kummit innostuisi tuollaisista.
Parhaimmillaan varmasti elämys niin kummilapselle kuin kummillekin.

No ihan M A H T A V A lahja. Ihan pelkkä se junamatka ja syömässä käyminen riittäisi, sillä itsestäni ainakin parasta on se, että kummina haluat viettää aikaa kummilapsesi kanssa. Jotkut kesävaatteet (jos päätät sellaisiakin vielä ostaa) on jo sitten ihan extraluksusta.

Olen yrittäny viettää aikaa kummilapseni kanssa, siitä lähtien, kun on vauva ollut, ollaan sirkuksessa käyty, kaupungilla ostoksilla yms..itselläki on pieniä lapsia, mutta haluan muistaa kummilasta kumminki ja olla hänen kanssaan. Tietenkää ylimäärästä rahaa ei juurikaan ole, mutta aina olen yrittäny "vähä paremman"lahjan hälle antaa. Just katoin, että junamatka tulee meiltä yhteensä edestakas maksamaan n..20e, ruoka päälle ja jotain vaatetta, ei kauheeta läjää, mutta jos halvalla saisi t-paidan ja shortsit vaikka, niin ei ihan älyttömän kalliiksi tulisi.

Yhteistyössä