Mitä 2-Vuotiaanne tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yrmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
puhuu aika sujuvasti ja jo pitkiä lauseita. pottailu ei onnistu. tässä just meinaan alkaa yrittämään pian, että päästäis päivävaipasta. kauheesti haluu nyt itse tehdä kaiken, selvä minä itse kausi menossa :whistle: isosiskoa matkii paljon ja touhuu siskon kanssa. vaikka samalla on sit hirmu poikamainen, ihan minimies ;) nii ja siis nukkumisesta, et sinänsä nukkuu hyvin mut ilmeisesti näkee tosi paljon unia päivän tapahtumista kun pari kertaa yössä herää huutelemaan tai itkee unissaan. nukahtaa sit heti takas kun korjaa asentoa tai laittaa peiton takas tms.<br><br>

Meillä 2vee,puhuu jo melkein täysin,laulaakin jonkun verran itte,päivällä käy potalla(joskus kyllä myöhästyy)ja yöllä vielä vaippa.Syö juo itte. ja osaa tahtoa kun on nälkä jne.Mitäs vielä..Osaa puhua rumia,ei positiivista:)Juu ja oppi ajaan pyörällä,apurattaiden kans tietenki.Vilkas pikkumies tää meän ukko.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 09:10 muikkunen82 kirjoitti:
...niin ja kotona hoidetaan,kohta hoitoon.sisarruksia ei ole vielä.Nukkuu yöllä 10-12h,heräilee harvoin..hyvät unen lahjat,tullu isäänsä..

pakko vaan laittaa tällästä mikä ei tähän aiheeseen kuulu. mut kävi niin hymyilyttää, toi muikkusen nikki =) meillä esikoista sanottiin masussa ollessa muikkuseksi B)

meillä 2v puhuu paljon mutta kaikesta ei saa välttämättä selvää =) ainut joka varmaan ymmärtää kaiken on pikku-sisko joka on 1v...
tyttö on päiväkuiva...vessanpöntöstä alotti ja nyt on pottakin kelvannut (tyttö nimittäin ei aluksi suostunut potalle, onneksi on rinkan pienennin keksitty)
kotosalla hoitelen tyäriäni, mutta puolipäivä hoitoa olen suunnitellut vanhemmalle koska mielestäni tarvitsee enemmän aktiviteettia ja ikäistään seuraa...mustasukkaisuutta ilmenee jonkin verran.
molemmat lapsista nukkuu omassa sängyssä omassa huoneessa ja nukkumaan laittavat 7-9 välillä (riippuu ovatko nukkuneet päiväunia) ja aamulla heräävät 6-9 aikaa

Yhteistyössä