Mitä 2,5kk ikäiselle vauvalle päälle, kun ollaan lähdössä ulkoilemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisin meidän kuumakallelle laittanut lyhythihaisen body, ohuet housut ja jättänyt hatun kokonaan pois. Makuupussia en missään nimessä olisi laittanut, vaan ottanut varuiksi ohuen peiton tai lakanan mukaan.

ei näille helteille enää makuupussia. itse laittaisin pitkähihaisen bodyn ja ohkaset housut, tietty sukatkin. Hattu mukaan , mut ei päähän jos ei vaunuihin tuule.

ei makuupussia! eikä tarvii varmaan tumppujakaan enää? ja hattukin kannattaa olla semmonen viileä aurinkohattu, jos siis haluat hatun laittaa. ja muista, että vauva on vaunuissa, jossa on vielä kuumempi kuin ilma, koska sinne ei tuule!

Meillä alle kk:n ikäisellä lapsella ollut tuollaisilla keleillä nyt pitkähihainen body, puolipotkarit, sukat ja tumput, lakki vaihtelevasti koska on niin kuumaverinen, että pää hikoilee tosi kovasti. Ja se makuupussi siellä vaunuissa on ihan hirmusen kuuma, älä laita sitä missään nimessä. Peitto varalta mukaan.

Siis ette oo oikeesti tosissanne.. Peittoa ja makuupussia, kun sisälläkin on kylmempi ku ulkona O_o
Lyhythihaset ja lahkeiset vaan ja vaikka hupparitakki mukaan, jos menee ilma viileemmäksi.

jos saat vaan auringolta suojaan ni mä laittaisin vaa lyhythihasen ja pelkän vaipan + helle hatun...

...on meilläkin vaunuissa makuupussi pohjalla - koppa on ikivanha ja pohja/reunat sen näkösiä joten se on siellä vaan leväällään pehmentämässä...

[QUOTE="vieras";23894351]Siis ette oo oikeesti tosissanne.. Peittoa ja makuupussia, kun sisälläkin on kylmempi ku ulkona O_o
Lyhythihaset ja lahkeiset vaan ja vaikka hupparitakki mukaan, jos menee ilma viileemmäksi.[/QUOTE]

Kyllä meillä käytetään sisälläkin peittoa nukkuessa vaikka olis kuinka kuuma ja itse olen todennut vaunuissa kätevämmäksi makuupussin kuin peiton (en tietenkään sitä makuupussia ole kiinni laittanut, kuin korkeintaan varpaiden päälle ja sitten jos vauva on alkanut tuntua vilpoiselta)...
Lyhythihaiset ja -lahkeiset laittaisin tälle kelille, jos ei ole pelkoa sateesta koska sateessa lämpötila laskee nopeasti.

Meillä 2,5kk tyttö joka vaunuilisi tänään pitkähiaisessa bodyssa, ohuissa housuissa ja sukissa. EI MITÄÄN MAKUUPUSSIA TAI TUMPPUJA.... Ymmärrän kyllä, jos makuupussi on alla "patjana", ihan eri asia.
Todella ohutta myssyä mietin hetken, mutta päädyn kyllä jättämään senkin pois, vaunuissa kun ei tuulekaan yhtään.

Yhteistyössä