Mitä 10v tytölle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä hintaista lahjaa ajattelit?
Halvemman lahjan saa ostamalla jotain hyvän tuoksuista suihkusaippuaa ja shampoota ja hoitoainetta. Tuon ikäinen voisi ilahtua myös vaikka huulikiillosta.

Kultaliikkeissä on sellaisia rannekoruja, joihin voi itse valita niitä "riipukkeita". Korua voi myös täydentää myöhemmin. Sellainen olisi kiva, niin siinä olisi lahjaongelma ratkaistu muutamien tulevienkin merkkipäivien varalle.

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Tyttö itse on kertonut haluavansa kultaiset korvikset mutta niiden osto ei käy kun lapsen äiti haluaa ne itse ostaa, että varmasti tulee oikeanlaiset.

Mitähän sitä sitten ostaisi...

Onko haittaa, jos saa sinulta korvikset ja äidiltään toiset?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Tyttö itse on kertonut haluavansa kultaiset korvikset mutta niiden osto ei käy kun lapsen äiti haluaa ne itse ostaa, että varmasti tulee oikeanlaiset.

Mitähän sitä sitten ostaisi...

Onko haittaa, jos saa sinulta korvikset ja äidiltään toiset?

Ei sillä mulle haittaa olisi mutta tytön äidille on. En saa ostaa hänelle korviksia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä hintaista lahjaa ajattelit?
Halvemman lahjan saa ostamalla jotain hyvän tuoksuista suihkusaippuaa ja shampoota ja hoitoainetta. Tuon ikäinen voisi ilahtua myös vaikka huulikiillosta.

Kultaliikkeissä on sellaisia rannekoruja, joihin voi itse valita niitä "riipukkeita". Korua voi myös täydentää myöhemmin. Sellainen olisi kiva, niin siinä olisi lahjaongelma ratkaistu muutamien tulevienkin merkkipäivien varalle.

Tuota suihkusaippua ym. juttua vois harkita

Yhteistyössä