Mitä 10 eurolla 8-vuotiaalle pojalle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maatushka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Legoja ja bagukaneja oon antanut aiemmin, mutta en oo enää varma, että leikkiikö niillä. Tota kirjaa mä mietin itekin, koska tykkään ite lukea ja haluisin että lapsetkin lukisi enemmän.

[QUOTE="Maatushka";27341793]Eihän koululaisvitsikirjoissa oo semmosia vitsejä jotka olis noin pienelle sopimattomia, koska mietin myös vitsikirjan hankkimista? :)[/QUOTE]

Meidän poika vei kaverille 8v synttärilahjaksi vitsikirjan (en kyllä muista minkä) ja ostettaessa mä satunnaisotannalla lukaisin muutaman vitsin eri puolilta kirjaa eikä mitään epäilyttävää tullut vastaan.

[QUOTE="Maatushka";27341793]Eihän koululaisvitsikirjoissa oo semmosia vitsejä jotka olis noin pienelle sopimattomia, koska mietin myös vitsikirjanm hankkimista? :)[/QUOTE]

Ei koululaisvitsikirjoissa ole sopimattomia,sellanen on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27341728:
Osta joku helppolukuinen pojalle aiheeltaan sopiva kirja.
Peeeeeesi.

Nyt on aika monessa kirjakaupassa alekin menossa. Itse ostin eilen omalle 6-vuotiaalleni kolme kirjaa hintaan 6,20 € :), yhden kirjan mukana oli vielä dvd:kin (se oli semmonen Olipa kerran ihminen-aiheinen, sälli tykkää ns. tietokirjoista).

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Noita angrybirdseja mietin kans mut ne on pirun kalliita. ittarissa semmonen muutaman kynän ja viivottimen paketti makso 9,99 €.

Pitää mennä kirjoja katteleen, jos samalla löytäis omillekin lapsille jotain kivoja! :)

Yhteistyössä