Mitä 1-vuotiaalle tytölle lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehdotuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehdotuksia?

Vieras
Täältä varmaankin löytyy asiantuntevaa apua tähän pulmaan. Eli pitäisi keksiä lahja eräälle pienelle neidille, joka täyttää lähiaikoina 1-vuotta. (Sisareni tytär siis kyseessä).

Itselle tuli mieleen Legot, koska niistä varmaan on iloa pitemmäksikin aikaa, mutta ne vaan taitaa olla liian pieniä sen ikäiselle. Joku hämärä muistikuva minulla kuitenkin on, että olisi olemassa jotain "pikkulasten legoja".

Mutta se nyt vaan oli eräs ajatus. Olen itse hiukan hukassa, koska omia lapsia minulla ei ole, joten ehdotuksia pyytää hän.

(Vaatteille ei ole tarvetta, sen tiedän)

dubloja...ne on niitä pikkusten legoja =) briolla on myös kivoja puuleluja... esim semmonen mikä melkeen jokaisella on ollut, laatikko missä erimuotoisia koloja johon saman muotoiset palikat työnnetään tai vaikka joku perässä vedettävä juna tai ankka..

Ein ainakaan mitään sekunda krääsää, eikä mitään valokuva albumeita.

Puisia nuppipalapelejä. Brion lelut, Duplot on erittäin hyvä idea. Kovakantinen satukirja.

Dublot tuli minulla kans ensimmäisenä mieleen... ja sitten brion puupalikat on ollu meillä kovassa käytössä. Plaston mopo, fisher pricen little peoplet.. ja onhan noita.. :)

Meidän juuri 1v täyttäneen suosikit: nuppipalapelit, luukkukirjat, lastenlaulu CDt, mopo, taaperokärry, hiekka/vesileikit, muoviastiat, duplot, fisherpricen little people jutut, palikkapurkki, pinottavat renkaat ja purkit ja autot vaikka tyttö onkin. Ja kaikki mistä kuuluu painaessa ääntä :D

Dupoloja minäkin ehdottaisin, ovat kestäviä ja pitkäikäisiä lelujuja. Niitä voi sit aina täydentää tarpeen mukaan. Tai sit muovisia lasten leikkiastioita.

Yhteistyössä