Mit vit mä ny teen??!!

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Työkkäri antoi ukaasin toukokuulla, että elokuuhun mennessä pitää olla tm-tukipaikka valmiina. No eipä ollu, vaan sain osa-aikatyötä, joka olis mahdollista aloittaa syyskuussa. Tänään sit työkkärissä alkoi se vikinä, että älä ny tuonne mene vaan tälle ammattitaitokartoitus-kurssille.

Ja toinen kiva ylläri. Jos mä teen osa-aikatyötä ja työpaikka hakee tukea mun palkanmaksuun, MÄ EN SAA SOVITELTUA PÄIVÄRAHAA |O

Alkaa pinna palaa ihan lopullisesti tähän touhuun.... Jos olis mahdollista taloudellisesti, sanoutuisin irti koko "ystävyydestä" työkkärin ja Kelan kanssa.

täällä toinen kans joka haluais sanoo tuon ystävyyden irti; sitä on ku liekanarussa, kaikki liikut pitää ilmottaa ettei vaan tuu karenssia... koko ajan yritän hakee töitä, mutta ei onnistu.

No ni. Sain sen MAHDOLLISEN tulevan työnantajani kiinni. Pysty lupaamaan mulle luultavasti noin 25h/vko töitä. Kai mä sit tuolla tuntimäärällä tienaan riittämiin, kun ei kokopäivätyötä oo löytyny. Onneks tuntipalkka ei oo kumminkaan maailman huonoin, huitelee 8,50 euron tietämillä per tunti :D

Yhteistyössä