Mit tehdä kun lääkeresepti on hukkunut??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
Eli minulla oli reseptillä rauhoittavia, 4 pakettia yhteensä ja 3 niistä olen hakenut. Nyt pitäisi hakea se viimeinen paketti mutta resepti on totaalisen kadoksissa! Olen etsinyt joka paikan eikä vaan löydy. Pelkään että se on vahingossa mennyt roskikseen tms. Miten saan nyt tuon reseptin, tai siis sen viimeisen paketin? Jos soitan tai menen lääkärille niin uskotaanko minua siellä, jos lääkäri ajattelee että olen hakenut sen viimeisen paketin ja koitan vaan huijata että resepti on kadonnut jotta saisin lisää lääkkeitä?? Kai ne jostain näkevät, että en ole sitä 4. pakettia hakenut??

täällä kyllä pystyy soittamaan lääkärille suoraan puhelinaikana, tai siis yhdistävät vaihteen kautta. kai pitää lääkärille siis soittaa, mutta mitäs sitten jos ei suostu laittamaan uutta reseptiä :0

Teillä alkoi sitten joulusiivous samalla kun etsit kadonnutta :)

Ei vaan, jos ei löydy eikä lekuri kirjoita uutta niin hitsit, musta voisit sitten jutella valmiiksi sairanahoitajan tms kanssa et mitä tehdään jos/kun vieroitusoireet tulee päälle. Josko sitten menisi terkut lääkärille että respa on oikeasti hukassa ja saisit uuden.

Yhteistyössä