Mistäs tapeltais?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kahviossa oli tänään yksi äiti joka osti lapsilleen munkit ja pillimehut.... keskellä viikkoa! :o Ei o vaikea arvata että varmaan tuollakin kaloripommilla korvattiin yksi ateria ja lapsiraukat loppuillan nälissään.... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Kahviossa oli tänään yksi äiti joka osti lapsilleen munkit ja pillimehut.... keskellä viikkoa! :o Ei o vaikea arvata että varmaan tuollakin kaloripommilla korvattiin yksi ateria ja lapsiraukat loppuillan nälissään.... :kieh:

Oliko ne lapset kaiken lisäks (muoks!) lihavia?! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:

Oliko ne lapset kaikenlisäks läskejä?! :o

Ei! Miten ne nyt voisi olla kun eivät saa tarpeellisia ravintoaineita kun vaan pelkkää hiilarimättöä syövät? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1498253#m17065500

Tässä ois aihetta. Itse ihan lomailen ja lisäännyn ja tyttö käy kerhossa. :whistle:

Minkä ikäinen tyttö on kyseessä?

Just 3 vuotta täyttänyt..

Olis ees nuorempi tai mun lapset päivähoitojonossa, niin olisin voinu avautua... Mutta eipä tullu tästäkään jutunjuurta mun tappaluhalulleni sit. :snotty:

Oliko ne lapset kaikenlisäks läskejä?! :o

Ei! Miten ne nyt voisi olla kun eivät saa tarpeellisia ravintoaineita kun vaan pelkkää hiilarimättöä syövät? :kieh:

Voi ei, oon kai liian lepsu, kun en tästäkään hiilly. Olispa ne lapset olleet lihavia, niin olisin ees vähän voinu vauhkota... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Tästä vois joku päivä laatia oman keskustelunsakin, mutta länsimaiset naiset ei osaa tanssia. Ihme rautakankimaista heilumista.

Tästä aiheesta en voi kuin olla samaa mieltä (ammattitanssijat sit erikseen).

Höh. Siinä meni sekin tappelu.

Kokeiles jotain muuta.

Yhteistyössä