Mistäköhän se johtuu, että toisissa on tyyliä vaikka säkki olisi päällä ja toisissa taas ei??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitin, mutta joku ihminen on vaan aina ns. tyylikäs ja huoliteltu ja freesi vaikka olisi missä vaatteissa. Eli ihminen kantaa itsensä ja vaatteensa tyylikkäästi ja ihmisestä huokuu sellainen charmi? Toiset taas, vaikka kuinka olisi vimpan päälle merkkikuteet jne eivät tee sellaista vaikutelmaa.
Ja esim. jos kaksi ihmistä puketuu samanlaisiin vaatteisiin niin toinen saattaa olla vähän "hutsahtavan" näköinen ja toinen kantaa nekin tyylillä luoden ihan eri vaikutelman?

Tuli vaan mieleen, kun paria ihmistä tässä mietin...

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitin, mutta joku ihminen on vaan aina ns. tyylikäs ja huoliteltu ja freesi vaikka olisi missä vaatteissa. Eli ihminen kantaa itsensä ja vaatteensa tyylikkäästi ja ihmisestä huokuu sellainen charmi? Toiset taas, vaikka kuinka olisi vimpan päälle merkkikuteet jne eivät tee sellaista vaikutelmaa.
Ja esim. jos kaksi ihmistä puketuu samanlaisiin vaatteisiin niin toinen saattaa olla vähän "hutsahtavan" näköinen ja toinen kantaa nekin tyylillä luoden ihan eri vaikutelman?

Tuli vaan mieleen, kun paria ihmistä tässä mietin...

Tiedän tasan mitä tarkoitat! Mulla on yks ystävä, joka on aina niin nätisti puettu ja kaikki kohdallaan. Jotenkin kantaa vaatteensa hyvin ja osaa ostaa hänelle sopivia vaatteita. Siis syy ei ole vaatteissa itsessään vaan siinä kokonaisuudessa. Olenkin hänelle asiasta monesti sanonut.

Mulle on joskus muutama ihminen sanonut, että osaan kantaa vaikka verkkaritkin tyylikkäästi! Voi kun olisikin näin, olen vaan ajatellut että ne sanoo vaan... itsellä aina välillä tosi nuhjuinen olo.

Yhteistyössä