mistäköhän mä saisin meikkiapua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miina"

Vieras
nuorempana meikkasinkin paljon mutta sit tuli lapsia ja näytin tylsältä kotiäitiltä
vähän koitan johonkin juhliin meikata
tyyliin puuteri,ripsari,kajaali,luomiväri

mut haluaisin apua meikkaukseen ja haluan näyttää taas ihmiseltä. ikää kuitenkin vasta 30v.

millattet luomivärit sopii,mitä on peitepuutorerit,aurinkopuuteri tai mitä eroo niillä yli päänsä on.. siis perus juttuja. nykyään mun ihonikin on super huono finninen ja muutenki =(

mä haluan näyttää ihmiseltä!! mutta mistä sais apua ettei ne pitäs mua tyhmänä kun 30v ämmä ei osaa meikata.

tarviiko mun käyttää rasvoja päivin ja illoin?mitä rasvoja?

Suosittelen, että varaat ajan kosmetologille. Hän osaa määritellä ihotyyppisi oikein, ja suositella juuri sinulle sopivia ihotuotteita voiteista meikkeihin asti. Itse sain korvaamattomia apuja kosmetologilta ihon hoitoon liittyen, ja hän kyllä mielellään kertoi meikkaamisestakin kysyttäessä. Palstalla on kovin vaikea kertoa mitään ellei näe ihon sävyjä, tai muuta konkreettista mistä lähtisi rakentamaan sitten jotain neuvoa.

missä nuo kosmetologit on töissä?
tällä paikkakunnalla on yksi eli kiva nolota ittensä.
siis jos meen johonkin kasvo juttuun varaan ajan eli he ehkä osaisivat auttaa muutenkin.

Kosmetologeilla on usein oma putiikki, tai sitten ovat esim kampaamojen yhteydessä toimivia "vuokralaisia". Ei ole mikään häpeä mennä kosmetologille, ei hän ala levittelemään sinun asioistasi mitään kenellekään ulkopuoliselle. Rohkeasti vain, itse asuin tällöin pikkukylässä missä oli korkeintaan 4000 henkeä koko kylässä, ja siltikin sitä oli vain mentävä :) Otat samalla jonkun kivan kasvohoidon itsellesi, ja hemmottelet vähän. Oikeus, joka kuuluu joka naiselle: itseään saa, ja pitääkin hemmotella välillä että jaksaa arkea. Ne hyötyvinkit tulee sitten siinä sivussa :)

Uusimmat

Yhteistyössä