V
vieras
Vieras
vähän samantyylinen kuin mitäs nyt osia.. eli vapaata keskustelua erilaisista aiheista.. mut ilmapiiri voisi olla toisenlainen. Kanava vois mieluiten olla suomenkielinenkin, vaikka ei ulkomaisissa kanavissa mitään vikaa ole.. tai no riippuu missä käykin :snotty: Jos yritän kirjoittaa googleen jotain, niin tulokseksi ei tule juuri mitään, tai ei ainakaan juuri sellaista mitä itse hakisin. Mä en oikeastaan elämäntilanteeni osalta kuuluisi koko foorumille, mutta olen silti kirjoitellut täällä iltaisin ja öisin parin vuoden ajan, koskaan rekisteröitymättä tai harmaata nimimerkkiä käyttämättä. Täytyy olla aika hullu.. pahoittelut :ashamed: että tänne edes uskaltaa rekisteröityä.. anonyymien nimimerkkienkin elämästä tulee yhtäkkiä riepoteltavaa riistaa. En ole oikeastaan keksinyt mitään positiivista syytä rekisteröityä, tai no ehkä yksityisviesti.. mutta kelles niitä kirjoitat .. varsinkin kun olen salainen harmaa ystävä. Sitä paitsi osaan olla asiallinen ja ystävällinen ilman nimimerkkiä tai mustumista.. täytyyhän jonkun pitää harmaiden tasoakin yllä..
oma kehu haisee, sano mummo. Oi mistä oi mistä löydyt sinä uusi foorumi. Täytyy koittaa googlettaa sairaat ja tv:ttömät foorumia.. tai tulevaisuuden helvetin anoppi palstaa.. ties vaikka tärppäis
Tai ainahan on toi ET- mutta tuskin sovin senkään kategoriaan