Mistäköhän ja minkä hintainen turvaportti kannattaa ostaa?

Möppöläinen

Aktiivinen jäsen
15.03.2007
17 710
1
36
Liikaa tarjontaa eli on liian vaikea valita. Hintahaitarikin on melkoinen. Kannattaakohan esim. Ikeasta ostaa turvaportti? Saako sellaisen ihan tavallisista marketeista? Paljonko siellä maksaa? Hitsi, miten tää voi olla niin vaikeeta?!?! :ashamed:

Ikean portista ei ole kokemuksia, muutamasta muusta :) Miä oon kirppiksiltä noita haalinut ja sitte on pari lastentarvikkeen haitariporttia. Ne ei kyllä löystymättä kestä ees taas ylös nostoa.

Vanhasta pinnasängystäkin ollaan muutama tehty

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ikean portista ei ole kokemuksia, muutamasta muusta :) Miä oon kirppiksiltä noita haalinut ja sitte on pari lastentarvikkeen haitariporttia. Ne ei kyllä löystymättä kestä ees taas ylös nostoa.

Vanhasta pinnasängystäkin ollaan muutama tehty

Mulle tuli nyt vaan sellainen inspis, että poika pitäisi siirtää "isoon" sänkyyn. Yläkerrassa on siis makkarit, joten joku portti olisi hyvä. En saa muuten nukuttua, kun pelkään pojan tippuavan rappusista. Täytyy vissiin ekaks mennä kirppiskierrokselle.. =)

Meillä on paljonkin portteja, oviaukoissa ja portaissa. Sekä koiraa että poikaa varten. useampi Ikean metallinen, yksi Childwood-merkkinen Lastentarvikkeesta ja yksi rullaverhomallinen. Se rullaverhojuttu on hyvä portaiden yläpäässä, kun ei ole tiellä.

Yhteistyössä