Mistähän moinen tulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
R-testi nega, mutta o-testi plussaa dpo13-14, kp30/30-31? Onko kellään kokemusta?
R-testinä oli apteekin oma ja o-testinä pregchek, sama valmistaja kummallakin, eli oriola.

r-testi tehty aamupisusta ja o-testi oli 3h rakossa..

Tekasin vielä toisen r-testin, joka sekin apteekin oma. Pissi 1,5h rakossa ja haamuviiva tuli:O..
Nyt tosin vuotoakin. MIten hitossa..kun aamullinen nega?

Mutta mietin semmosta, että söin tähän kiertoon clomeja. Sain dpo 8-9 haamuviivat r-testiin jotka muuttu negaksi dpo10. Ja nyt noi oudot tulokset.Voisiko kysessä olla kaksois raskaus..ja toinen vuotas nyt pois? Onko kokemusta?

Kuten varmaan tiesitkin,niin clomeissahan on aina monisikiö raskauden mahdollisuus. En kyllä osaa sen kummemmin auttaa,mutta testaa parin päivän päästä uusiks jos vuoto ei voimistu,koska mulle lääkäri antoi ohjeen (syön siis clomeja) että aina tulee varmistua raskaustestillä ettei ole raskaana,vaikka vuoto alkaisi,ennenkuin uuden clomi-kuurin aloittaa,koska klomifeenisitraatti on ns.sikiömyrkky jota ei saa käyttää raskaana ollessa.

Mutta onhan se mahdollista että olisi kaksos-raskaus,joista toinen sitten vuotelee pois,näin kävi serkullani,joka oli jo kyllä pidemmällä ennekuin selvisi hänen odottaneen kaksosia.

Tsemiä kuitenkin. :)

Tässä vielä kuva testeistä
v.php
[/URL][/IMG]

Mäkin testasin huvikseni viimeksi kun olin raskaana ylijääneellä ovistestillä ja kaksi viivaa siihen tuli. Ihan vaan mielenkiinnosta testasin o-testillä kun siitä ollu paljon puhetta näkyykö raskaus o-testissä ja mun mielestäkin se näkyy. Sullakin kyllä selkee tuo o-testi,mutta tossa r-testissä en kyllä näe mitään..

Jos vaikkapa 10-herkkyytä olevalla testillä kokeilisit,jos tuo apteekin oma 25..

Eilen heräsin siis kauheisiin maha kipuihin ja jokapaikka oli veressä. Eli siis normi menkat,mutta menin sitte tänää ostaa r-testin ja pissi rakossa 3h ja tömmönen tuli HETI :O

KÄÄK! Siis onko toi muka plussa, kun siis tohon tuli vaan tomonen ohut viiva??

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo viimoinen r.testi on ihan selkeä plussa.

Ovistestithän on siitä vekkuleita, että niihin tulee useimmiten kaksi viivaa, harvemmin jää se testiviiva kokonaan tulematta. Ovistesti on plussaa sitten, kun testiviiva on vanhvempi tai yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Nuo raskaustestit ovat mun nähdäkseni positiivisia. Jos on varhainen keskenmeno, niin hcg voi näkyä siellä testissä vielä vuodon alettuakin. Toisaalta vuotoa voi tulla erinäisistä syistä myös, vaikkei olisi keskenmenokaan. Lisäksi on tuo monikkoraskauden mahdollisuus, jolloin yksi alkio voi mennä kesken, mutta raskaus jatkua silti.

En usko, että keskenmenosta johtuis tuo plussa. Koska silloin kun tuhru vuoto alkoi dpo13 niin sain ton ekan "haamun" ja olen vuotanut reippaasti 2pv sen jälkeen. Ja nyt toi plussa pamahti heti ruutuun kun sai dipattua testin. Eli pakko siellä olis jonkun sitä hcg:tä nostattaa..miulla ollu kaksi kemiallista aijemmin ja niistä saanu plussat jo dpo10 jotka muuttu parin pv kuluttuu negaksi ja alkoi vuoto.

Oon vielälkin ihan ihmeissäni täällä. Pitää soittaa neuvolaan huomenna ja kysyä neuvoa. jotenkin vaan tuntuu, et jos kyseessä tosiaan oli kaksois raskaus ja nyt toinen tulee ulos ja toinen jatkaa elämää. TUo olisi tietysti ihanne tilanne, kuin se ettei mitään oliskaa.

Yhteistyössä