mistähän ihmeestä saisin meidän 3 lapselle hoitajan (vauva nyt 7kk) heinäkuussa illasta aamuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miranda83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
morsian ja sulhanen varmasti suuttuvat jos lähdetään kotiin lasten kanssa. ja koska ollaan kaaso ja bestmanitkin niin meidän pitäisi siellä leikittää ym hoitaa häiden kulkuakin..

No morsian ja sulhanen on varmaan teidän lapsitilanteen tiennyt ennen kaasoksi ja bestmaniksi pyytämistä? Anna kun veikkaan, morsiusparilla ei ole lapsia? Pystyisikö isovanhemmat auttamaan? Tuo ehdotus yöstä hotellissa hääpaikan lähellä kuullostaa ihan hyvältä idealta, jos sinne saisi jonkun vahtimaan lapsia yöksi.

juu tiesi tiesi.. ja ei ole lapsia.. itseasiassa tää morsian on meidän luottolastenhoitaja ollut 8 vuotta :) mun äiti kyl tulis mut asuu 800km päässä ja tulee aika kalliiks... miehen ja morsiamen vanhemmat ovat siis häissä

Mitäs toi 1600 kilometrin bensat sit kustantais... Tokkopa saatte yöhoitajaa viikonloppuna kovin paljoa halvemmalla...

kai se 160-200euroo..

Mut jos mulla oisi tuo tilanne, niin lähtisin vaan raa´asti muksujen kans pois kun uniaika tulis... Ei siel ole mitään takahuonetta tai mitään, missä saisivat rauhassa nukkua ilman meteliä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
morsian ja sulhanen varmasti suuttuvat jos lähdetään kotiin lasten kanssa. ja koska ollaan kaaso ja bestmanitkin niin meidän pitäisi siellä leikittää ym hoitaa häiden kulkuakin..

No morsian ja sulhanen on varmaan teidän lapsitilanteen tiennyt ennen kaasoksi ja bestmaniksi pyytämistä? Anna kun veikkaan, morsiusparilla ei ole lapsia? Pystyisikö isovanhemmat auttamaan? Tuo ehdotus yöstä hotellissa hääpaikan lähellä kuullostaa ihan hyvältä idealta, jos sinne saisi jonkun vahtimaan lapsia yöksi.

juu tiesi tiesi.. ja ei ole lapsia.. itseasiassa tää morsian on meidän luottolastenhoitaja ollut 8 vuotta :) mun äiti kyl tulis mut asuu 800km päässä ja tulee aika kalliiks... miehen ja morsiamen vanhemmat ovat siis häissä

Mitäs toi 1600 kilometrin bensat sit kustantais... Tokkopa saatte yöhoitajaa viikonloppuna kovin paljoa halvemmalla...

kai se 160-200euroo..

Hotelli jotain 80 euroa,, plus siihen hoitajan palkka... Aika tasoihin varmaan menee...

meillä on jo yöpaikka siellä siis tiedossa. mennään morsiamen ja sulhasen kotiin kun he menevät hääyöksi muualle.. mut vauva heräs, niin tarttee alkaa syöttään ja silleen.. :)
kai se on pakko kustantaa se oma äippä tänne ja sinne, tai sit toinen lähtee lasten kanssa ja toinen jää häihin.

Tilanne on kuitenkin se, että te olette nyt vanhempia ja ajattelette lasten etua, juhlia tulee ja menee eli kun juhlat on juhlittu niin lähdette lasten kanssa nukkumaan. Harvemmin ne häät on niin ainutkertasia juhlia sit enää pikkutunneilla.

Alkuperäinen kirjoittaja lotta:
Tilanne on kuitenkin se, että te olette nyt vanhempia ja ajattelette lasten etua, juhlia tulee ja menee eli kun juhlat on juhlittu niin lähdette lasten kanssa nukkumaan. Harvemmin ne häät on niin ainutkertasia juhlia sit enää pikkutunneilla.

Terve vaan, moraalipoliisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja lotta:

no en oo ollut missään mulle tärkeän ihmisen häissä ja nämä häät ovat vain kerran että ovat ainutkertaoset.
mutta tottakai sitä pitää sitten lähteä lasten kanssa pois kun uni-aika (sekin jo ajoissa kun tuo vauva) jos en sitä hoitajaa saa.
oon vaan harmitellu varmaan jo kuukauden täs kun tuntuu et ne ois ihan kohta..ja miettinyt.. mut ehkäpä tässä kesän mittaan vielä keksii jonkun ratkasun.

Minusta on ihan ok, että ap lähtee juhlista lasten kanssa. Jotkut muut saa sitten jatkaa seremoniamestarin hommia, jos sellaista vielä tarvitaan. Ei vierastavaa vauvaa kellekään mll:n hoitajalle edes kuulu jättää.

toi asuntovaunu/-auto oli aika hyvä idea..mietitään..:)
ja juu en mä varmaan sitä mll-hoitajaa ottaskaan. meidän äiti ois ainoo kenet voisin ottaa vaik meidän vauva vierastaa sitäkin, mut kerkesi tottuun siihen ainakin päivän ja sitten kun tietää että kuka hoitaa..:)

Yhteistyössä