mistähän ihmeestä saisin meidän 3 lapselle hoitajan (vauva nyt 7kk) heinäkuussa illasta aamuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miranda83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miranda83

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
1 033
0
36
Kangasala
mun hyvä ystävä ja miehen sisko menee kesällä naimisiin ja olen kaaso ja mies bestman. lapset halutaan häihin, mutta kun hääpari haluaisi että me olisimme siellä yömyöhään ja ottaisimme myös sitten illalla. kaikki kenelle olisi lapset voinut laittaa ovat siellä häissä. lisäksi meidän 7kk ikäinen vauva vierastaa kamalasti. isommat lapset sillon 6-v ja 8-v ja vauva sillon täyttää 10kk) häät ovat meidän kotoa siis 150km päässä. ja lapset halutaan myös häihin mutta illalla pitäisi saada heidät johki hoitoon aamuun/aamuyöhön asti.

morsian ja sulhanen varmasti suuttuvat jos lähdetään kotiin lasten kanssa. ja koska ollaan kaaso ja bestmanitkin niin meidän pitäisi siellä leikittää ym hoitaa häiden kulkuakin..

kyllä harmittaa..

Onko teillä ketään ystävää tai sukulaista kenet voisitte ottaa mukaan? Jos varaisitte hotellihuoneet juhlapaikan läheltä, kävisit itse nukuttamassa lapset ja sitten hoitaja vahtimaan, ja itse takaisin juhliin.

kun ei ole. mun äiti asuis 800km päässä, ja lupas tulla jos maksan bensat ja sen mies ei töissä..mut aika kornilta kuulostas se, ja laittaa ne nyt ajaan pitkä matka sen takia.. :attn:
ja kun toi vauva vierastaakin, voisinhan jonku kaverin saada hoitamaan mutta ei kukaan sinne lähtis eli häistä pitäs lähteä sitten ajamaan ja matkassa menis 3-4 tuntia ja häät olis jo ohi,ja sit jos ei siel hoidos sujuiskaan hyvin.. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Onko teillä ketään ystävää tai sukulaista kenet voisitte ottaa mukaan? Jos varaisitte hotellihuoneet juhlapaikan läheltä, kävisit itse nukuttamassa lapset ja sitten hoitaja vahtimaan, ja itse takaisin juhliin.

Olisko teillä sellaista sukulaista jota ei ole kutsuttu häihin?

Ottakkaa mml hoitaja? Saatte varmasti sovittua tutustumiskäynnin ennen h-hetkeä, niin vauva edes näkee hoitajan aiemmin. Toinen vaihtoehto on tietysti tutun tutun tuttu, uskollinen naapuri, tai esim. lähihoitajakoulun ilmoitustaululta löydetty aarre.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Olisko teillä sellaista sukulaista jota ei ole kutsuttu häihin?

mun sukulaiset on, mutta kaikki asuu lapissa ja me eteläsuomessa..:(

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
morsian ja sulhanen varmasti suuttuvat jos lähdetään kotiin lasten kanssa. ja koska ollaan kaaso ja bestmanitkin niin meidän pitäisi siellä leikittää ym hoitaa häiden kulkuakin..

No morsian ja sulhanen on varmaan teidän lapsitilanteen tiennyt ennen kaasoksi ja bestmaniksi pyytämistä? Anna kun veikkaan, morsiusparilla ei ole lapsia? Pystyisikö isovanhemmat auttamaan? Tuo ehdotus yöstä hotellissa hääpaikan lähellä kuullostaa ihan hyvältä idealta, jos sinne saisi jonkun vahtimaan lapsia yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja niin no:
Ottakkaa mml hoitaja? Saatte varmasti sovittua tutustumiskäynnin ennen h-hetkeä, niin vauva edes näkee hoitajan aiemmin. Toinen vaihtoehto on tietysti tutun tutun tuttu, uskollinen naapuri, tai esim. lähihoitajakoulun ilmoitustaululta löydetty aarre.

tosiaan, olisko sillä ystävälläsi joku luottohoitaja :).

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja y:
mannerheimin lastensuojeluliitossa on lastenvahteja

lähteekö ne toisella paikkakunnalle missä niiden työ ei varsinaisesti kuulu?

Ottakaa hotelli juhlapaikkakunnalta ja varatkaa mml-hoitaja sieltä?

se on pikkupikkukaupunki ja käsittääkseni siellä ei ole tuota mml:ää..

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

No morsian ja sulhanen on varmaan teidän lapsitilanteen tiennyt ennen kaasoksi ja bestmaniksi pyytämistä? Anna kun veikkaan, morsiusparilla ei ole lapsia? Pystyisikö isovanhemmat auttamaan? Tuo ehdotus yöstä hotellissa hääpaikan lähellä kuullostaa ihan hyvältä idealta, jos sinne saisi jonkun vahtimaan lapsia yöksi.

juu tiesi tiesi.. ja ei ole lapsia.. itseasiassa tää morsian on meidän luottolastenhoitaja ollut 8 vuotta :) mun äiti kyl tulis mut asuu 800km päässä ja tulee aika kalliiks... miehen ja morsiamen vanhemmat ovat siis häissä

juu tiesi tiesi.. ja ei ole lapsia.. itseasiassa tää morsian on meidän luottolastenhoitaja ollut 8 vuotta :) mun äiti kyl tulis mut asuu 800km päässä ja tulee aika kalliiks... miehen ja morsiamen vanhemmat ovat siis häissä

Mitäs toi 1600 kilometrin bensat sit kustantais... Tokkopa saatte yöhoitajaa viikonloppuna kovin paljoa halvemmalla...

Jos käsitin oikein sun miehen vanhemmat on siellä häissä. Voisko ne hoitaa teidän lapsia illan ja aamun. Jos sieltä vois varata esim. vaikka jonku mökin porukalla?

juu on mietitty ja kyselty kaikki mahdolliset hoitajat. hoitajan voisin saada kyllä mutta sitten pitäs lähtee ajamaan sieltä hääpaikalta viemään ne ja siinäpä ei kyl järkeä olis. täytyy vissiin laittaa vauva nukkumaan vaunuihin ja häläri sinne ja olla edes pari tuntia ja lähtee ajoissa pois.. tai sitten kustannan sen mun äidin tänne ja sinne..
missäs niitä lastenhoitaja-ilmotuksia yleensä on.. uskaltaskohan sellasta ottaa?
pelottaa sellaset ettei saa jotain bimpoo, kun kuullut kaikenlaista..

Alkuperäinen kirjoittaja ana:

Jos käsitin oikein sun miehen vanhemmat on siellä häissä. Voisko ne hoitaa teidän lapsia illan ja aamun. Jos sieltä vois varata esim. vaikka jonku mökin porukalla?

tai siis miehen ja sen siskon/morsiamen äiti on häissä, mut en mä sitä ala lapsenvahdiks sillon pyytään,kun haluaa juhlia tyttöään. sori kun puhuin vanhemmista..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja y:
mannerheimin lastensuojeluliitossa on lastenvahteja

lähteekö ne toisella paikkakunnalle missä niiden työ ei varsinaisesti kuulu?

Ottakaa hotelli juhlapaikkakunnalta ja varatkaa mml-hoitaja sieltä?

Näin, itsekin olen näin ollut hotellissa valvomassa lasten unta. Mll:n kautta =)

Yhteistyössä