Mistäs päin kannattaisi ostaa sijoitusasunto?

  • Viestiketjun aloittaja vinkvink
  • Ensimmäinen viesti
"Joensuu"
Joensuun keskuststa - ruutukaavalta. Yliopistokaupunki , aina saa vuokrattua. Ja hyvän vuokran saa kun suhteuttaa sunnon hintaan.

Minulla sijoitusasuntoja 9. Enkä työkseni tarvitse mitään tehdä , elän vuokratuloilla
 
7thHeaven
Hakaniemi-Kallio-Sörkkä, tulee aina olemaan suosiossa ja on jo täyteen rakennettu alue, siellä ei esim. ole eikä tule olemaan Kaupungin asuntoja, ainakaan lähiöiksi asti.
Myös metroasemien vierustat on nostanut arvoaan hyvien yhteyksien ja palveluiden vuoksi.
 
vinkvink
[QUOTE="Joensuu";26163757]Joensuun keskuststa - ruutukaavalta. Yliopistokaupunki , aina saa vuokrattua. Ja hyvän vuokran saa kun suhteuttaa sunnon hintaan.

Minulla sijoitusasuntoja 9. Enkä työkseni tarvitse mitään tehdä , elän vuokratuloilla[/QUOTE]

Vois olla ajatusta tässä...
 
vierras
[QUOTE="Joensuu";26163757]Joensuun keskuststa - ruutukaavalta. Yliopistokaupunki , aina saa vuokrattua. Ja hyvän vuokran saa kun suhteuttaa sunnon hintaan.

Minulla sijoitusasuntoja 9. Enkä työkseni tarvitse mitään tehdä , elän vuokratuloilla[/QUOTE]

Sinulla on varmaan ollut hyvä pääoma, jolla olet asunnot ostanut? Meinaan kun meidän sijoitusasunto ei tuottaa muutaman kympin kuussa, kun se on lainalla ostettu.
 
vierailija
Ei suinkaan. Yhtiövastikkeet ovat niin maltillisia että vaikka asunto olisi tyhjillään niin ei haittaa. Parempia aikoja odotellessa koska se mikä menee alas nousee myös ylös. Meillä asuntoja Jyväskylässä, Lahdessa, Helsingissä ja Seinäjoella.
Voivoi. Tyhjästäkö asuntosijoittajat nyhtävät rahat vastikkeisiin ja lainan korkoihin sekä lyhennyksiin.
 

Yhteistyössä