Ei oo kyllä näkynyt sen kaltaisia juttujaAlkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Vitsit.. mahtaako muuten LTO vielä palstailla?? Jollain muulla nikillä??
miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. kuullostaa mielenkiintoiselta..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki
Ja sen taru loppui aika nololla tavalla
Tämmönen on jäänyt mulla ihan ilman huomiotaAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki
juuhAlkuperäinen kirjoittaja Blissss:Ei oo kyllä näkynyt sen kaltaisia juttujaAlkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Vitsit.. mahtaako muuten LTO vielä palstailla?? Jollain muulla nikillä??
Nykyisin palstailevista en kehtoo mainita nikkejä ettei nyt kukaan turhaan vedä herneitä nenuun, mutta kyllähän kaikki tietää....
Joku väitti odottavansa kolmosia, ja tarinoi täällä odotusajan, kysyi kokemuksia monikkoperheiltä ja sen sellaista, sitten tuli kertomaan että kolmostytöt ovat syntyneet, ja laittoi niiden kuviakin. Nimet oli jotain Ira, Iines tms tyylisiä mukamas. Kirjoitteli aika paljonkin.Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. kuullostaa mielenkiintoiselta..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki
Eikä no ei ainakaan ihmisiltä mielikuvitusta puutu..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Joku väitti odottavansa kolmosia, ja tarinoi täällä odotusajan, kysyi kokemuksia monikkoperheiltä ja sen sellaista, sitten tuli kertomaan että kolmostytöt ovat syntyneet, ja laittoi niiden kuviakin. Nimet oli jotain Ira, Iines tms tyylisiä mukamas. Kirjoitteli aika paljonkin.Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. kuullostaa mielenkiintoiselta..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki
Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut
Sen jälkeen kyseinen "kolmosten äiti" hävisi samantien
Muistan yhden täydellisen äidin, jonka tuore imetyskuva löytyi (löytyy edelleen) amerikkalaisesta kuvatoimistosta (ja on tietojen mukaan ollut kuvatstolla vuodesta 2002...)Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Muistan yhden täydellisen äidin, jonka tuore imetyskuva löytyi (löytyy edelleen) amerikkalaisesta kuvatoimistosta (ja on tietojen mukaan ollut kuvatstolla vuodesta 2002...)Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut
Että näitä riittää
Oho, mielenkiintosta..Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Eikä no ei ainakaan ihmisiltä mielikuvitusta puutu..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Joku väitti odottavansa kolmosia, ja tarinoi täällä odotusajan, kysyi kokemuksia monikkoperheiltä ja sen sellaista, sitten tuli kertomaan että kolmostytöt ovat syntyneet, ja laittoi niiden kuviakin. Nimet oli jotain Ira, Iines tms tyylisiä mukamas. Kirjoitteli aika paljonkin.Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. kuullostaa mielenkiintoiselta..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki
Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut
Sen jälkeen kyseinen "kolmosten äiti" hävisi samantien
Okei, te tarkoititte "hieman" toisenlaisia juttuja kuin minä!! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en aina välttämättä ihan tarkkaan juttuja muista mut nimimerkit jää mieleen. Keittönoita, Miikuli, Merlion, Hemuli, Pikachu, NeitiNasu... Näiltä kaikilta on siis jotain mikä on takaraivossa!