Mistähän löytyisi nukenvaatekaavoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Minä olen ostanut Eurokankaasta, tosi hyviä kaavoja kolmessa eri koossa. Netistä yritin etsiä, mutta kaikki on maksullisia.
Voi hitsi kun täältä ei löydy eurokangasta. Noissa meidän putiikeissa tuskin on. Netistäkin voisi yrittää tilata, mutta kun olisi muka ollut niin akuutti tarve. :D Jonkun collegepaidan kaavan osaisin väsätä itsekin, mutta en mitään sen vaativampaa. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vanhoissa suuri käsityö kerho lehdissä on jos jonkin laisia.
Pitääpä koittaa etsiä vanhoja lehtiä. Noista mun omistani ei löytynyt. :/
Hei mulla on kans kasa vanhoja käsityölehtiä voisin käydä lävitte muistaakseni löytyis muutamia. Laitan sulle vaikka y-tä kun olen ne selannut lävitse. :D
 
en laita päätäni pantiksi, mutta muistaakseni suurikäsityö 2003/11-12 oli jotakin. Siitä on vuosia aikaa kun itse niitä ompelin ja aivan ihanat mallit sain silloin saksalaisesta käsityölehdestä, jonka nimeä en tietenkään muista, mutta palaan linjoille jos muistuu mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neljä ässää:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vanhoissa suuri käsityö kerho lehdissä on jos jonkin laisia.
Pitääpä koittaa etsiä vanhoja lehtiä. Noista mun omistani ei löytynyt. :/
Hei mulla on kans kasa vanhoja käsityölehtiä voisin käydä lävitte muistaakseni löytyis muutamia. Laitan sulle vaikka y-tä kun olen ne selannut lävitse. :D
Voi kiitos! :) :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
en laita päätäni pantiksi, mutta muistaakseni suurikäsityö 2003/11-12 oli jotakin. Siitä on vuosia aikaa kun itse niitä ompelin ja aivan ihanat mallit sain silloin saksalaisesta käsityölehdestä, jonka nimeä en tietenkään muista, mutta palaan linjoille jos muistuu mieleen.
Ok, kiitos sullekin! :flower: :)

 
vieras
SuuriKäsityö-lehti 6-7 2003 (yhdistetty kesä -heinäkuu) sisältää kaavat mekkoon, T-paitaan, trikoohousuihin, röyhelöhousuihin, kesähattuun, tossuihin ja kassiin.

SuuriKäsityö 4/2007 Sisältää taasen talvivaatekaavoja kyseiselle nukelle: paita, liivi, housut ja mokkasiinit.
 

Yhteistyössä