tuo se tänneAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun parvekkeella on vieras mies!
tuo se tänneAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun parvekkeella on vieras mies!
Niin miekin sillon aikonaan luulin... Mutta kyllä tuo nyt on ollu matkassa jo pikkasen päälle 3 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:no toivottavasti se oikea tulee joskus vastaan...jotenkin tutnuu että kaikki miehet karsastaa yksinhuoltajia..tai semmonen ennakkokäsitys mulla on :ashamed:
höpö höpö :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:no toivottavasti se oikea tulee joskus vastaan...jotenkin tutnuu että kaikki miehet karsastaa yksinhuoltajia..tai semmonen ennakkokäsitys mulla on :ashamed:
Se on nykyään niin "nykyaikaista"....!!!! :hug: Sä oot parikymppinen vai? Moni mies arvostaa nimenomaan nuoria yksinhuoltajia, koska ovat paljon vastuuntuntoisempia ja "aikuisempia" kuin muut ikäisensä!! =) Kyllähän niitä miehiä vaikka missä tapaa, kun ottaa vaan iloisen asenteen ja pilkettä silmäkulmaan kun ulos lähtee... Kaupassa, salilla, kirjastossa, puistossa, töissä, koulussa, tai vaikka omassa kotonaan... (Meillä kävi just hyvännäköinen jääkaapin korjaaja, ja pakko se oli vähän flirttailla... )Alkuperäinen kirjoittaja jybis:no toivottavasti se oikea tulee joskus vastaan...jotenkin tutnuu että kaikki miehet karsastaa yksinhuoltajia..tai semmonen ennakkokäsitys mulla on :ashamed:
no vaik hedelmätiskillä.. yks alko höpöttää mulle siinä jotain.. en ees muista enää..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanokaa nyt miten te tapaatte jonkun kaupassa? Tartutte samaan maitotölkkiin ja katseenne kohtaa vai? haha
ihanaAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no vaik hedelmätiskillä.. yks alko höpöttää mulle siinä jotain.. en ees muista enää..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanokaa nyt miten te tapaatte jonkun kaupassa? Tartutte samaan maitotölkkiin ja katseenne kohtaa vai? haha