mistä uusi mies?

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
no toivottavasti se oikea tulee joskus vastaan...jotenkin tutnuu että kaikki miehet karsastaa yksinhuoltajia..tai semmonen ennakkokäsitys mulla on :ashamed:
Niin miekin sillon aikonaan luulin... Mutta kyllä tuo nyt on ollu matkassa jo pikkasen päälle 3 vuotta :)

no toivottavasti se oikea tulee joskus vastaan...jotenkin tutnuu että kaikki miehet karsastaa yksinhuoltajia..tai semmonen ennakkokäsitys mulla on :ashamed:
höpö höpö :hug:
itsekin 3 lapsen yh.. löysin ihanan miehen.. ja mul kuitenkin on itel myös rima aika korkeella :ashamed: .. löytypä kumminkin.. ja laivalta.. (selvinpäin :whistle: )

Se on nykyään niin "nykyaikaista"....!!!! :D :hug: Sä oot parikymppinen vai? Moni mies arvostaa nimenomaan nuoria yksinhuoltajia, koska ovat paljon vastuuntuntoisempia ja "aikuisempia" kuin muut ikäisensä!! =) Kyllähän niitä miehiä vaikka missä tapaa, kun ottaa vaan iloisen asenteen ja pilkettä silmäkulmaan kun ulos lähtee... :D ;) Kaupassa, salilla, kirjastossa, puistossa, töissä, koulussa, tai vaikka omassa kotonaan... :whistle: (Meillä kävi just hyvännäköinen jääkaapin korjaaja, ja pakko se oli vähän flirttailla... :whistle: )

joo ei saa vaipua epätoivoon..jotenkin tuntuu että mun ja exän suhde oli jo luppumassa ennen kun poika syntyi.tuntu uettä olsiin ollu yksin koko pojan vauva iän.
ehkä siksi miettii jo nyt uutta miestä..no,kohta alkaa puistosesonki,jospa siellä jonkun yh-isän tapais :saint:

Yhteistyössä