mistä tunnistaa harjoitus supistukset, entäs oikeat?

kaikki sanoo, et harjotus supistuksissa menee maha kovaksi, mutta musta tuntuu et mun maha on jatkuvasti ihan pinkee tiiä kirraako lihakset vai nahka mutta ei juuri ole koskaan mtenkään löysä tai pehmonen..

ja sitten kun ekassa raskaudessa ja synnytyksessä en muista yhtään miltä supistukset tuntu.. mulla oli supistuskäyrätkin jotenki tosi laimeet, kun toisilla oli hirveitä piikkejä käyrissä.

Nyt alkaa huolestuttaa, et miten mä tajuun lähtee ajoissa synnärillä, kun matkaa menee tunti ja lastenhoitajakin pitää saada paikalle ennen kun voi lähtee

viime yönä tuli taas valvottua pari tuntia ainakin, kun oli nin ahdistava olo kun selkää jomotti ja oli outo fiilis. Ennen nukkumaan menoa juili alamahaa aina liikkuessa silleen, ku joku tökkis neulalla välillä, meinas jalat lähtee ihan alta.. Onkohan nämä merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ?

nyt on viikot 36+6 ja ensinmäinen synty 37+3, voikohan tästä yhtään ajatella, et tuleeko tämäkin ennen aikojaan vai meneekö vaikka jopa yli ajan?

Sain synnytystapa arvion vasta 37+6 vkolle ja sillon terkkari vaan naureskeli, et tarviikohan sun tulla sinne ollenkaan.. eli ei siis mitään hajua onko paikat kypsyny tai mitään..
 

Yhteistyössä