anna
No sehän johtuu ihan siitä että joskus joku kehuskeli kuinka joku yh-mamma anto helpolla(oikeesti ei ollenkaa) ja kun toinen kokeili eikä saanu ni pakko puhuu legendaa, menee muuten maine =)
Se on sit lähdettävä kirpparilta sitä metsästämään ei muu auta ku enhän mä voi kulkee ilman sitä jos se on vieläpä ihan kansainvälinenki univormuAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joku kasari puku sen täytyy olla.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Hitto multa uupuu univormu
Laita yv:ä, kun oot puvun löytäny, lähetän sulle hihamerkin sitAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se on sit lähdettävä kirpparilta sitä metsästämään ei muu auta ku enhän mä voi kulkee ilman sitä jos se on vieläpä ihan kansainvälinenki univormu
Arvas jälleen kerran että yht alottaa tämän sotahyökkäyksen, eli perää sillä yleistyksellä siis on; mä oon kans kuullut ja ihmetellytki mutta onneks tää palsta avaa monessan asiassa silmätAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se on sit lähdettävä kirpparilta sitä metsästämään ei muu auta ku enhän mä voi kulkee ilman sitä jos se on vieläpä ihan kansainvälinenki univormuAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joku kasari puku sen täytyy olla.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Hitto multa uupuu univormu
joo, paljon luotettavampi tiedon lähde tää palsta on, kuin esim. Wikipedia.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Arvas jälleen kerran että yht alottaa tämän sotahyökkäyksen, eli perää sillä yleistyksellä siis on; mä oon kans kuullut ja ihmetellytki mutta onneks tää palsta avaa monessan asiassa silmät
Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Laita yv:ä, kun oot puvun löytäny, lähetän sulle hihamerkin sitAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se on sit lähdettävä kirpparilta sitä metsästämään ei muu auta ku enhän mä voi kulkee ilman sitä jos se on vieläpä ihan kansainvälinenki univormu
Ahaa että sotahyökkäysAlkuperäinen kirjoittaja minna:Arvas jälleen kerran että yht alottaa tämän sotahyökkäyksen, eli perää sillä yleistyksellä siis on; mä oon kans kuullut ja ihmetellytki mutta onneks tää palsta avaa monessan asiassa silmätAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se on sit lähdettävä kirpparilta sitä metsästämään ei muu auta ku enhän mä voi kulkee ilman sitä jos se on vieläpä ihan kansainvälinenki univormuAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joku kasari puku sen täytyy olla.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Hitto multa uupuu univormu
Niin sehän on niin, että jos nainen antaa niin se on huora. Jos nainen ei anna, niin se on silti huora. Niin se vain menee. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja anna:No sehän johtuu ihan siitä että joskus joku kehuskeli kuinka joku yh-mamma anto helpolla(oikeesti ei ollenkaa) ja kun toinen kokeili eikä saanu ni pakko puhuu legendaa, menee muuten maine =)
Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Mietin et ottaisko olusen tähän aikaan jo ku mieli tekis
Etkö sä saakelin rontti ole vielä korkannu :OAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Laita yv:ä, kun oot puvun löytäny, lähetän sulle hihamerkin sitAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se on sit lähdettävä kirpparilta sitä metsästämään ei muu auta ku enhän mä voi kulkee ilman sitä jos se on vieläpä ihan kansainvälinenki univormu
hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Mitä :O et kai sää töissä käy kun voit elää sossupumminaki.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Mä olen varmaan epäonnistunut yh:na. :/Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mitä :O et kai sää töissä käy kun voit elää sossupumminaki.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
*Kääntää kylkeä ja pieraisee*
Älä ny vaivu synkkyyteen,anna ku vanha neuvoo:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen varmaan epäonnistunut yh:na. :/Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mitä :O et kai sää töissä käy kun voit elää sossupumminaki.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Näin on...esim. kaverini oli jo kamala huora ennen kuin menetti neitsyytensä tai oli edes miesten kanssa tekemisissä muutakuin "moi mitä kuuluu linjalla"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jostainhan se maine tulee
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Älä ny vaivu synkkyyteen,anna ku vanha neuvoo:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen varmaan epäonnistunut yh:na. :/Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mitä :O et kai sää töissä käy kun voit elää sossupumminaki.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Tänää jätät menemäti töihi tai meet pienes sieväs.Kyl sää saat loparit ennenpitkää
*lohduttaa*
Mä olen baarissa töissä, että ei mun tarvitte vetää pieniä sieviä ennen sinne menoa vaan voin vetää ne siellä työpaikalla.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Älä ny vaivu synkkyyteen,anna ku vanha neuvoo:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen varmaan epäonnistunut yh:na. :/Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mitä :O et kai sää töissä käy kun voit elää sossupumminaki.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
Tänää jätät menemäti töihi tai meet pienes sieväs.Kyl sää saat loparit ennenpitkää
*lohduttaa*
Toihan on ihan mahtava ja sieltähän saa niitä ehdotuksiaki pilvin pimein et sä voit oikeen valkata kenet mukaas nappaatAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen baarissa töissä, että ei mun tarvitte vetää pieniä sieviä ennen sinne menoa vaan voin vetää ne siellä työpaikalla.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Älä ny vaivu synkkyyteen,anna ku vanha neuvoo:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen varmaan epäonnistunut yh:na. :/Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mitä :O et kai sää töissä käy kun voit elää sossupumminaki.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
*lohduttaa*
Nii ja ajattele et jos sillo esim. 8 tunnin työvuoro kuin monta ukkomiestä se ehtii vetään vessas sinä aikana :OAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Toihan on ihan mahtava ja sieltähän saa niitä ehdotuksiaki pilvin pimein et sä voit oikeen valkata kenet mukaas nappaatAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen baarissa töissä, että ei mun tarvitte vetää pieniä sieviä ennen sinne menoa vaan voin vetää ne siellä työpaikalla.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Älä ny vaivu synkkyyteen,anna ku vanha neuvoo:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen varmaan epäonnistunut yh:na. :/Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mitä :O et kai sää töissä käy kun voit elää sossupumminaki.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä otan vasta illalla, nyt olen pian menossa töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:hain joAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ota, pienessä sievässä aika menee paljon mukavammin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se etsintä menee kyllä viikolle ku tänään en hievahda ulos muuten ku noitten ruttunaamojen kans.
*lohduttaa*
Kaikista hauskin ehdotus on tähän mennessä ollut, kun yks mies kysyi multa, että lähdenkö hänen kanssaan telttaan yöksi. No oli sentään kesä silloin ettei talvella tuollaisia kysellyt! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Toihan on ihan mahtava ja sieltähän saa niitä ehdotuksiaki pilvin pimein et sä voit oikeen valkata kenet mukaas nappaat
Kai älysit vastata että mitä sitä telttaan asti,tehdään se tässä baarin rappusillaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kaikista hauskin ehdotus on tähän mennessä ollut, kun yks mies kysyi multa, että lähdenkö hänen kanssaan telttaan yöksi. No oli sentään kesä silloin ettei talvella tuollaisia kysellyt! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Toihan on ihan mahtava ja sieltähän saa niitä ehdotuksiaki pilvin pimein et sä voit oikeen valkata kenet mukaas nappaat
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Nii ja ajattele et jos sillo esim. 8 tunnin työvuoro kuin monta ukkomiestä se ehtii vetään vessas sinä aikana :O
Mä meen kans baariin töihin *slurps*