valaiskaa
ja heille kelpaa ihan kuka vaan? Eilen taas baarissa tuli puhetta asiasta, ja tuntuu olevan yleinen mielipide???
Niin,no sun kohdalla pitänee paikkansaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Just siitä, koska me otetaan lähipubista kuka tahansa varattu, kaljamahainen Reiska mukaan, ja annetaan sille vähän rakkautta. Koska Reiska on tottunut yh:n univormuun (tuulipuku) ja likaiseen tukkaan, jo vaimonsa kanssa :saint:
Siksi koska me oikeesti toimitaan just noin, että ei oo se maine tuulesta temmattu, vaan kovalla työllä ansaittu
Opitko koskaan oikeasti vastaamaan kysymykseen, vai siksikö heität kaiken läskiks ettei totuus sattus?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Just siitä, koska me otetaan lähipubista kuka tahansa varattu, kaljamahainen Reiska mukaan, ja annetaan sille vähän rakkautta. Koska Reiska on tottunut yh:n univormuun (tuulipuku) ja likaiseen tukkaan, jo vaimonsa kanssa :saint:
Siksi koska me oikeesti toimitaan just noin, että ei oo se maine tuulesta temmattu, vaan kovalla työllä ansaittu
Mähän vastasin. Noinhan se on.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Opitko koskaan oikeasti vastaamaan kysymykseen, vai siksikö heität kaiken läskiks ettei totuus sattus?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Just siitä, koska me otetaan lähipubista kuka tahansa varattu, kaljamahainen Reiska mukaan, ja annetaan sille vähän rakkautta. Koska Reiska on tottunut yh:n univormuun (tuulipuku) ja likaiseen tukkaan, jo vaimonsa kanssa :saint:
Eli sä kuljeskelet tuulipuvussa tukka likasenaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mähän vastasin. Noinhan se on.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Opitko koskaan oikeasti vastaamaan kysymykseen, vai siksikö heität kaiken läskiks ettei totuus sattus?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Just siitä, koska me otetaan lähipubista kuka tahansa varattu, kaljamahainen Reiska mukaan, ja annetaan sille vähän rakkautta. Koska Reiska on tottunut yh:n univormuun (tuulipuku) ja likaiseen tukkaan, jo vaimonsa kanssa :saint:
Minä myös varattu yh ja mielestäni en ole ollut helppo vaan tarkka kenen kanssa rupean liikuskelemaan käsikädessä pitkin pitäjää.Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mä en oo helppo ollu ikinä..olin sinkku,yh,varattu..nyt oon varattu yh
Kyllä, sehän on yh-lorttojen kansainvälisesti tunnustettu univormu.Alkuperäinen kirjoittaja oukkei:Eli sä kuljeskelet tuulipuvussa tukka likasena
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kyllä, sehän on yh-lorttojen kansainvälisesti tunnustettu univormu.Alkuperäinen kirjoittaja oukkei:Eli sä kuljeskelet tuulipuvussa tukka likasena
No kaikki tietää että sä oot helppo, varmaan tän palstan helpoinAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kyllä, sehän on yh-lorttojen kansainvälisesti tunnustettu univormu.Alkuperäinen kirjoittaja oukkei:Eli sä kuljeskelet tuulipuvussa tukka likasena
Ehkä yh:lta saa helpomin kuin varatulta, mutta kyllä moni varattukin antautuu...Alkuperäinen kirjoittaja Niin:On yh ehkä helpompi kuin naimisissa oleva nainen, minä ainakin olin.
Ja ylpeä siitä :saint: Siksi mä oonkin just oikee ihminen vastaamaan näihin helppous kysymyksiin.Alkuperäinen kirjoittaja hah:No kaikki tietää että sä oot helppo, varmaan tän palstan helpoin
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kyllä, sehän on yh-lorttojen kansainvälisesti tunnustettu univormu.Alkuperäinen kirjoittaja oukkei:Eli sä kuljeskelet tuulipuvussa tukka likasena
Joku kasari puku sen täytyy olla.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Hitto multa uupuu univormu
Toki sulle täytyy suoda edes joku päteminenAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja ylpeä siitä :saint: Siksi mä oonkin just oikee ihminen vastaamaan näihin helppous kysymyksiin.Alkuperäinen kirjoittaja hah:No kaikki tietää että sä oot helppo, varmaan tän palstan helpoin
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Toki sulle täytyy suoda edes joku päteminen