Mistä toppahousut laihalle eppuluokkalaiselle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja epun äiti
  • Ensimmäinen viesti
epun äiti
Siis minkä merkkiset ja mistä kaupasta kannattaisi lähteä etsimään todella hoikalle eppuluokkalaiselle tytölle toppahousuja?

Meillä siis aina ollut tämä sama ongelma housujen suhteen, mutta eskarissa oli vielä toppapuku joten nyt eka kertaa pitäis löytää toppahousut. Ei mielellään mitään älyttömän kalliita. Ollaan ihan perus duunari perhe. Eikä ole varaa maksaa esim sataa euroa pelkistä housuista.

Kaikista neuvoista ja vinkeistä olisin todella kiitollinen!

halipupu harmaana
Meillä hoikalle pojalle menee ihan tavalliset toppahousut, mutta kokoa tai kahta lyhyemmät riittää kuin vaikka takki. Kun masuun ei mene tilaa, niin lyhyemmät riittää. Mä oon ostanu toppahousuja Cittarista, JesperJuniorista, Anttilasta jne...

abd
Meillä hoikat ja pitkäjalkaiset lapset - ei todellakaan oteta kokoa pienempiä housuja, vaan toisinpäin! Kun housut on henkseleillä, ne pysyy kyllä päällä merkistä riippumatta.

jiujiuy
[QUOTE="vieras";28982357]öööö mikä on eppuluokkalainen??[/QUOTE]

Tätät samaa minä Helsingistä kyselen?
Onko eppuluokkalainen nimitys ekaluokkalaiselle jossain päin suomea?

Meillä myös tosi hoikka pitkä poika, mutta ihan prismasta on löytynyt toppikset. Usein kyllä on hirveän leveitä, ja ei se kiva ole liian isoja laittaa vaikka henkseleillä ylhäällä pysyisi! Ainakin Lassiella on ollut kapeampiakin malleja, eikä mitään törkyhintaisia. Taisin maksaa viimeisistä 19,90, tosin ostin ne keväällä kun oli poistumassa talvimallistot :) Yhdet markettihaalaritkin jäi käyttämättä kun lahjaksi saatiin, kun poikaa olisi mahtunut niihin ainakin kaksi mokomaa lisää, eikä niissä ollut edes vyötäröllä kiristysmahdollisuutta, ei näytä eikä varmaan tunnu kivalta päällä tuollaiset. Monesti marketeistakin löytyy kyllä isoille lapsille mitoitettuja vaatteita, mutta nämä rimpulat saavat hukkua vaatteisiinsa :)

"ap"
Jos teillä joillakin ei ole mitään muuta tekemistä kuin kirjoittaa tänne eppuluokkalainen sanasta johtuvia ihmettelyjä ym, niin menkää johonkin muuhun ketjuun kirjoittamaan noita fiksuja hesalaisia juttujanne.

EKALUOKKALAISEN äiti joka todella kaipaa apua tuohon housu asiaan!!!

"vieras"
Itse juuri tilasin netanttilasta toppahousut ekaluokkalaiselle pojalleni, joka myös todella hoikka. Ne housut oli sopivan pienet lantiolta, ja muutenkin hyvän malliset pojalle.

Mep
Henkkamaukalla on varsin hyvällä hinta-laatusuhteella toppavaatteita. meidän hoikalle rymypojalle 8v. on jo pari talvea hankittu henkseleillä olevat toppahousut sieltä. Lumilukot lahkeissa. Myös Lindexissä on vastaavia kohtuuhinnalla.

hoikan äiti
[QUOTE="vieras";28987591]Itse juuri tilasin netanttilasta toppahousut ekaluokkalaiselle pojalleni, joka myös todella hoikka. Ne housut oli sopivan pienet lantiolta, ja muutenkin hyvän malliset pojalle.[/QUOTE]

Minkä merkkiset?

Yhteistyössä