DontKnow
Mistä/kuinka tiedät, rakastatko miestäsi (aviopuolisoasi) enää? En haluaisi vastauksia tyyliin "sen vaan tietää..."
no tuskin kaikki on hyvon jos tollasia tarvii ajatella. omasta kokemuksesta voin kertoa et oon miettiny tuota itsekin pitkään ja tullut tulokseen et rakastan miestäni lapseni isänä, mutta muuten tunteet on kuollu jo aikaa sitten.. nyt tarvii enää miettiä et missä rajaa menee milloin tulee lähteä... vai tuleeko lopun elämää olla suhteessa josta ei saa itse yhtään mitään, lapsen takia... lapsi minulle tärkeintä tässä maailmassa kuitenkin on, mutta onko sekään sitten oikein että itse on koko ajan onneton ja loppujen lopuksi onko sekään lapsenkaan etu.. ei tiedäei.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 11:22 jade kirjoitti:jos kaikki on hyvin ni miks tollasia pitää edes ajatella? Siis tottakai jokaisella käy varmaan mielessä, mutta mun mielestä aika hepponen syy alkaa suunnittelee eroa. "mä en oikeen tienny tykkääks mä siitä enää"..
Kaikkien suhteessa on hyviä ja huonoja päiviä, miks pitää mennä just niitten alamäkien mukaan? heti ku alkaa vähä tuntuu tylsältä ni mietitää et pitäskö lopettaa koko juttu..
Itse en kyllä maininnut sanallakaan, että olisin/olisimme eroamassa.Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 11:22 jade kirjoitti:jos kaikki on hyvin ni miks tollasia pitää edes ajatella? Siis tottakai jokaisella käy varmaan mielessä, mutta mun mielestä aika hepponen syy alkaa suunnittelee eroa. "mä en oikeen tienny tykkääks mä siitä enää"..
Kaikkien suhteessa on hyviä ja huonoja päiviä, miks pitää mennä just niitten alamäkien mukaan? heti ku alkaa vähä tuntuu tylsältä ni mietitää et pitäskö lopettaa koko juttu..
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 19:17 LOVE kirjoitti:Kyllä rakkaus suhteessa punnitaan juuri niin päivinä kun kysyt rakastanko...Rakkaus yleensä kestää ne aurinkoiset päivät, mutta entä ne sateiset, harmaat, tuuliset...Paradoksaalista, muutta juuri toisen huonoina päivinä tullessasi askelen mitan enemmän vastaan rakastat häntä parhaiten. Ja tuloksen kyllä huomaat. Kokemusta on...
Vaikuttaa, että miehelläsi on huono itsetunto, ei osaa käsitellä tunteitaan. Useinhan toista mollaamalla, saa itseään korotettua jalustalle. Mahdollisesti haukkumalla puretaan omaa pahaa oloa ja turhautumista. Miehet, jotka pelkäävät itkemistä (omaa ja toisten) pelkäävät myös omia tunteitaan. Kannattaa puha a sinun kannaatta ilmaista ettei käytös ole tosian sopivaa. Mielestäni haukkuminen ei kuulu rakkauteen!Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 12:03 vieras kirjoitti:entä näin:
mies vähättelee koulutustasi/uraasi
mies vertaa sinua äitiinsä kotitöissä
mies kieltää itkemästä kun on paha olla (äidin on oltava aina vahva)
mies sanoo että kun hoidat kotona lapsianne, elät siivellä
mies sanoo että olet parasta mitä on - sängyssä
- ei petä
- ei juo
- ei käy ulkona
- tekee paljon töitä perheen elannon eteen
mitä tämä on?
kiitos kaukomaija!Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 12:22 Kaukomaija harmaana kirjoitti:\Vaikuttaa, että miehelläsi on huono itsetunto, ei osaa käsitellä tunteitaan. Useinhan toista mollaamalla, saa itseään korotettua jalustalle. Mahdollisesti haukkumalla puretaan omaa pahaa oloa ja turhautumista. Miehet, jotka pelkäävät itkemistä (omaa ja toisten) pelkäävät myös omia tunteitaan. Kannattaa puha a sinun kannaatta ilmaista ettei käytös ole tosian sopivaa. Mielestäni haukkuminen ei kuulu rakkauteen!Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 12:03 vieras kirjoitti:entä näin:
mies vähättelee koulutustasi/uraasi
mies vertaa sinua äitiinsä kotitöissä
mies kieltää itkemästä kun on paha olla (äidin on oltava aina vahva)
mies sanoo että kun hoidat kotona lapsianne, elät siivellä
mies sanoo että olet parasta mitä on - sängyssä
- ei petä
- ei juo
- ei käy ulkona
- tekee paljon töitä perheen elannon eteen
mitä tämä on?
voin käsi sydämellä sanoa rakastavani näin. vajavainen kyllä olen mutta ei rakkauteni.Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 00:36 1 korintolaiskirje kirjoitti:4 Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, 5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, 6 ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. 7 Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
8 Rakkaus ei koskaan katoa. =)