Mistä tietää olevansa vanha?! ;)

Täytin just 30 v. eli nuorimmasta päästä tässä osiossa. Tajusin eilen olevani vanha. Ette ikinä arvaa mistä?! Missikisoista B)
Eilen sattui olemaan tv auki, kun sieltä tuli joku suomen neito tai vastaava yleisöäänestysmainos tai mikä lie. Kaikki missit oli syntyny eri vuosikymmenellä kun minä! Nuorimmat sillon kun mä oon menny yläasteelle :whistle: Ja vaikka tytöillä oli kunnon meikit, niin silti olivat niin lapsenkasvoisia.
Oikeesti, taidan olla vanha..... Rypyt kunniaan :D
 
Siitä huomaa, kun nykymissit voisivat olla tyttäriäni :LOL: Joo, ja siitä huomaa kans tulleensa keski-ikäiseksi, kun latinopoppi soi autostereoissa :kieh: Myös siitä huomasin tulleeni vanhaksi, kun miehen 19v poika aidosti ällistyi kuullessaan mun täyttävän 40 v ensi vuonna "Niiiiin kauheeeen vanha...?" =) Mutta sisimmässäni en pidä itseäni mitenkään kovin vanhana, juuri sopivana, miestenkin päät kääntyy edelleen... :kieh: B)
 
Eilen kuulin että lapsudenkaverin, johon en ole kovin usein yhteydessä, tyttö lähtee ammattikouluun \|O

Ei sitä omaa vanhenemista huomaa, mutta ne muiden lapset vasta nopeesti vanhenee :LOL:

Kerran tuli mieleen, että mun lapset ei ole ikinä nähneet LP-levyä tai langallista pirisevää puhelinta, eivät ymmärrä että ruokaa ei ennen ole saanut lämmitettyä minuutissa sekä ihmettelevät, miten mummo ja pappa voivat lotota kun ei heillä ole tietokonetta =)
 
Siitä kun kirjoituksista on jo melkein 20 v, ollaan oltu naimisissa 14 v ja solttupojat näyttää ihan ipanoilta. Poikani 11v kertoi jostain aikuisesta -kuinka se oli kuitenkin jo vähän vanha, ryppyjä silmäkulmissa. Vähän niinkuin sä äiti, mutta isä on nuorempi kuin se henkilö (HEKO,HEKO, kyllä mieheni on 3 kk vanhempi mua) ja kun samanen totesi, että olisi kiva kun ois nuoret vanhemmat. Tosi asiassa me OLEMME ne nuoret vanhemmat hälle....
Isoäitini 95 v pari vuotta sitten keskusteli kanssani milloin kasvaa aikuiseksi. Kertoi, että kyllä sitten on pakko myöntää kun ei enää kunnolla näe eikä jalka kulje-

Kuiteskin synnärillä ei pari toista äitiä voinut uskoa mun tekevän neljättä ja olevani jo pitkälti yli 30v =)
 
Siitä ettei ymmärrä nykynuorten pukeutumismuotia ja kauhistelee niiden tapoja... Ku tuntuu että se on valovuoden päässä omasta nuoruudesta. Toinen mistä oon huomannu, omat kummilapset on rippikoulussa! Ja sit ku oon miettiny joskus et oma äitini ollu mun ikäinen tietyissä asioissa omassa elämässään.. ja ne on tuntunut vaan "aikuisten asioiksi" :)
 
Virveli
Olen pitkään ollut sitä mieltä, että silloin on vanha, kun ei jaksa enää hurvitella huvipuiston laitteissa. No, olen 34v ja paha olo tulee jopa lasten karusellissa...
 
Meille toi talon hirret Pudasjärveltä n.25v sälli yhdistelmärekalla.
Silloin totesin että olen "vanha".
Muut ihmetteli että mites niin,vastasin että mielikuva kun on niin yhdistelmärekkaa ajaa minua vanhemmat keski-ikäiset miehet.
Ja nyt kuskina minua reilusti nuorempi poika.


Ihminen on vanha kun itsensä vanhaksi tuntee(itse onneksi todella harvoin vielä tulee sellainen tuntemus)<br><br>
 
Kun joutuu opettamaan nuoria aikuisia, jotka ovat syntyneet esim. 1975...Ja siitä, ettei kykene vapaaehtoisesti valvomaan oikein ollenkaan. Olen tehnyt yhden tutkinnon ja kasapäin töitä niin, että olen aloittanut hommat illalla kun olen saanut lapset nukkumaan, mutta enää ei ole mitään mahdollisuutta että kykenisin iltaysin jälkeen mihinkään järkevään...
 
:LOL: heh, täällä on hauskaa luettavaa ja totta jokaisen sana!

itse kauhistelin ( voi EI! ) kun katsoin peilistä että mulla on selluliittiä tullut. Eipä ole aiemmin moinen asia huolettanut....Kyllä se tuntuu että tuossa kehossa alkaa peili näyttämään ikämerkkejä..pitäs vissiin nuo peilit poistaa niin ei huomaisi mitään :kieh:

Juu, ja kavereita kun tapaa niin aika usein iso osa keskusteluista alkaa: ...mut hei!..muistatsä sen ku...?)

Mielestä löytyy kyllä jokapäivä se pikku-,teini- ja melkeinnaikuinentyttö vielä tälleen keski-ikäsenäkin :p
 
Kovin suhteellista tuo "vanhuus" ketjun kirjoitusten perusteella.En koe itseäni vanhaksi (38v),mieluummin kypsemmäksi kuin nuorempana.Hyvä näin,sillä kypsymiseen on ollut aihetta.
KYllä nuoret miehet tuijottaa edelleen perääni (vaikkei olekaan mikään nuoruuden mittari),oma ukkokin on 7v nuorempi =) <br><br>
 
En tiedä- itse olen 30 enkä tunne olevani päivääkään vanhempi kuin 20:nä! Niin, että tosiaankin mietin mistä tuntee olevansa vanha?

Omissa silmissään sitä ei vanhene ollenkaan, mutta jos kysyisi ulkopuolisilta, löytäisivät varmaan monta "vanhenemisen" merkkiä!

Itse tunnustan olevani vanha vasta sitten kun on vaipat uudelleen pöksyissä...! :LOL: :LOL: <br><br>
 
Minua vuotta nuorempi kaveri tuumasi miehelleensä muutama vuosi sitten, että hänkin voisi ostaa bootsit (silloin ne vielä olivat muotia)kuten minullakin. Mies tuumasi, että etkai nyt enää sinun iässäsi! Oltiin silloin reilu kolmekymppisiä. Että huhhuh! Toivottavasti minusta ei ikinä tule niin vanha, ettei ei saisi pukeutua siltä kun tuntuu.

Mutta siinä se ikä tuntuu, kun ei oikein enää omaksu muotia yhtä herkästi kun nuorempana. Esimerkiksi matalavyötäröiset, leveälahkeiset housut: olen vasta viimeisen vuoden aikana alkanut käyttämään niitä. Onhan se jo koettu 70-luvulla! Ja retrohenkiset vauvanvaatteet: plyyssiset, ruskeat potkarit... nou thanks, ei meidän vauvalle! Riittää että katson omia vauvakuvia, siinä on tarpeeksi retroa.
 
Siitä tietää olevansa vanha, kun juttelee omille lapsilleen "Silloin kun äiti oli pieni..." Ihan kuin olisi kuunnellut omia vanhempiaan muinoin. Tyttäreni ei usko vanhanmallista puhelinta puhelimeksi ollenkaan, "Ehei..." ja nauroi päälle, tyyliin älä narraa :LOL:

Juu ja minihametta en enää päälleni laita, taisin jotain 30 kieppeillä luopua siitä.

Niin ja keinussakin yököttää =) <br><br>
 
Siitä, ettei halua ostaa niin matalavyötäröisiä ja kireitä farkkuja, että mahamakkarat valuu ulos :D Siis sellasethan pitää nyt olla, ootteko katselleet teinejä kaupungilla? Kunnon vararengas on statussymboli kaikilla alle 18-vuotiailla.
 
Meikkis vetelee aina minihameen päälle tai lyhkäset shortsit, tai siis näin kesäsin.
Ja just tossa kävin avokin siskon poikaystävän kanssa testaamassa hurjinta vuoristo-rataa eläissäni ja mentiin kolme kertaa uusintona, Port aventuressa Saloussa, täällä espanjassa.
Ja kyllähän nuo katseet kääntyy, perään huudetaan ja treffeille pyydetään vaikka olis anoppikin vieressä.
 
Moi "vanhukset" eli kaimat!


Muistan joskus jostain lehdestä lukeneeni nuorten ajatuksia siitä, milloin ihminen on vanha.

Tässä muutamia, jotka muistuivat jutusta mieleeni: asuu omakotitalossa, on asuntolainaa, lukee sunnuntaisin kuolinilmoituksia jne. Mielestäni paras oli se, että lähtee juhliin ja ottaa mukaan pussin, jossa on vaihtokengät!! :LOL: Olen pitänyt tuon mielessäni ja menen vieläkin juhliin yksillä kengillä. =) En siis ole vanha...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 21:28 Tytti kirjoitti:
Moi "vanhukset" eli kaimat!


Muistan joskus jostain lehdestä lukeneeni nuorten ajatuksia siitä, milloin ihminen on vanha.

Tässä muutamia, jotka muistuivat jutusta mieleeni: asuu omakotitalossa, on asuntolainaa, lukee sunnuntaisin kuolinilmoituksia jne. Mielestäni paras oli se, että lähtee juhliin ja ottaa mukaan pussin, jossa on vaihtokengät!! :LOL: Olen pitänyt tuon mielessäni ja menen vieläkin juhliin yksillä kengillä. =) En siis ole vanha...
:LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 21:28 Tytti kirjoitti:
Moi "vanhukset" eli kaimat!


Muistan joskus jostain lehdestä lukeneeni nuorten ajatuksia siitä, milloin ihminen on vanha.

Tässä muutamia, jotka muistuivat jutusta mieleeni: asuu omakotitalossa, on asuntolainaa, lukee sunnuntaisin kuolinilmoituksia jne. Mielestäni paras oli se, että lähtee juhliin ja ottaa mukaan pussin, jossa on vaihtokengät!! :LOL: Olen pitänyt tuon mielessäni ja menen vieläkin juhliin yksillä kengillä. =) En siis ole vanha...
Kyllä mä taidan sittenkin olla vanha sillä olen lukenut kuolinilmoituksia lehdestä niin kauan kuin muistan! :LOL:
 

Yhteistyössä