Mistä syistä olette JÄTTÄNEET POIKAYSTÄVÄNNE/MIEHENNE??

• Viestiketjun aloittaja MMM
  • Ensimmäinen viesti
MMM
Tarkoitan nyt siis vähän vakavempia suhteita, ei mitään muutaman päivän/illan-systeemiä...

Mä oon erään avokin jättänyt koska oli tosi mustasukkainen ilman syytä, ja tää tyyppi muuttui muutenki turhan omistavaks.

Ja toisen poikakaverini jätin koska tajusin, että olin rakastunut erääseen toiseen, joka itseasiassa on nykyinen mieheni :)

vieraaas
yhen miehen jätin koska olin kyllästynyt häneen ja halusin kokeilla muitakin, toisen jätän koska oli liian omistushaluinen ja kolmatta en ole vielä jättänyt, mutta eiköhän sekin päivä vielä joskus koita.

Al

Oltiin 5.vuotta yhdessä, sitten olikin saanut lapsen toisen muijan kanssa JÄRKYTTÄVÄÄ, olin shokissa kauan. Meille syntyi yhteinen poikakin jo, meinasin kuolla, kun kuulin

Reilun kuukauden olin edellisen kanssa, mutta koska suhde eteni minusta pikkuisen liian hitaasti (sen kuukauden aikana jopa halasimme 2 kertaa, ei mitään suutelua tai seksiä olis sillä tahdilla tullut kyseeseen kun vasta joskus harmaahapsisena). Toinen syy oli se että hän koitti etsiä minusta vikoja, ja oli kuitenkin omasta mielestä niin täydellinen. Myöskään aikaaa ei tuntunut riittävän minun näkemiseen ees kerran viikossa..

Olimme 5 vuotta yhdessä, niistä 3 vuotta kihloissa. Myönsimme vihdoin toisillemme, että meistä oli tullut vain hyviä ystäviä. Suhteessamme ei ollut enää oikeastaan ollenkaan seksiä, pusuja vaihdettiin silloin kun muistettiin. Nyt olemme paremmissa väleissä kuin koskaan aikaisemmin, puhumme enemmän (ei tarvitse valehdella) ja tuntuu, että välitämme toisistamme enemmän. Hän kertoo naisasioistaan minulle, minä miesasioistani hänelle. Kovinkaan moni ei ymmärrä meidän suhdettamme ollenkaan, näin se vain menee.

B)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Al:
Oltiin 5.vuotta yhdessä, sitten olikin saanut lapsen toisen muijan kanssa JÄRKYTTÄVÄÄ, olin shokissa kauan. Meille syntyi yhteinen poikakin jo, meinasin kuolla, kun kuulin
No kyllä olisin itsekin ollut aikamoisessa shokissa tollasesta pommista :eek:

!
Täällä suht monilla ei mitään sellasta älytöntä väkivaltaa tai muuta ollut vaan jätetty muista syistä... mistä siis johtuu, että ne keitä hakataan, haukutaan, petetään aina uudestaan ja uudestaa yms. jää kuitenkin suhteeseen roikkumaan joskus tosi pitkäksikin aikaa ellei jopa loppuelämäkseen?

näin..
ensimmäisen miehen jätin(en naimisissa), koska oli seksiriippuvainen ja narsisti, petti,petti,petti ja petti sekä oli väkivaltainen. Jätin miehen, kun kuulin olevani hänelle raskaana, nyt lapsi 5v ja mies jatkaa samaa elämää kuin aiemmin, lastaan ei halua tavata... toinen mies petti,petti ja meni naimisiin toisen naisen kanssa ja kertoi minulle vasta ollessaan jo naimisissa, meillä yksi yhteinen lapsi myöskin, nyt miettii eroa vaimostaan, jotta voisi palata yhteen kanssani...huah

ap
Alkuperäinen kirjoittaja näin..:
ensimmäisen miehen jätin(en naimisissa), koska oli seksiriippuvainen ja narsisti, petti,petti,petti ja petti sekä oli väkivaltainen. Jätin miehen, kun kuulin olevani hänelle raskaana, nyt lapsi 5v ja mies jatkaa samaa elämää kuin aiemmin, lastaan ei halua tavata... toinen mies petti,petti ja meni naimisiin toisen naisen kanssa ja kertoi minulle vasta ollessaan jo naimisissa, meillä yksi yhteinen lapsi myöskin, nyt miettii eroa vaimostaan, jotta voisi palata yhteen kanssani...huah
No just... toivottavasti et vaan ota takasin tollasta tomppelia!

Itse lopetin viiden vuoden pituisen seurustelusuhteen pääsääntöisesti siitä syystä, että olin tahtonut suhteesta pois jo neljän vuoden ajan. Syynä oli yksinkertaisesti miehen kompleksinen suhtautuminen alkoholiin ja seksiin - molempia piti saada koko ajan.

Humalassa mies oli aggresiivinen ja kohdisti tuskansa melkoisen kokonaisvaltaisesti muhun. Seksiä mies ei omien sanojensa mukaan saanut koskaan tarpeeksi, ja aina kun mua ei huvittanut, tyyppi suuttui kovasti. Muutaman vuoden ajan koordinoin nukkumaanmenoni niin, että mies on ehtinyt nukahtaa ennen kuin tulen sänkyyn, sillä ajatus pakotetusta yhdynnästä tai vaihtoehtoisesti aggressiivisesta käytöksestä oli yksinkertaisesti kestämätön. Lopulta sain itsestäni sen verran irti, että dumppasin hänet.

Yhteistyössä