idiootti
Luuletsä nyt olevas kovis? Räkänokka!Alkuperäinen kirjoittaja hahahahahahaha:"miks kaikki kiusaa mua"
hemmetin itkupilli
Luuletsä nyt olevas kovis? Räkänokka!Alkuperäinen kirjoittaja hahahahahahaha:"miks kaikki kiusaa mua"
hemmetin itkupilli
Mitäs sinä noilla typerillä töksäytyksilläsi etsit?Alkuperäinen kirjoittaja salli mun nauraa:toi vaan ettii huomioo
Yks asia vähempi pohdittavana, et ole eväsrosvoAlkuperäinen kirjoittaja ap:En ainakaan kenenkään eväitä syö. *wirn*
Olen useasti joutunut myös huutojen ja syytösten kohteeksi. Ihan asiasta kuin asiasta voi tilanne räjähtää.
Miten sä normaalisti yrität ratkoa näitä tilanteita? Huudat/syyttelet takaisin, olet hiljaa, yrität selvittää asiaa rauhallisesti? Sori jos kyselen liikaa, yritän vaan saada parempaa kokonaiskuvaa tilanteesta. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ainakaan kenenkään eväitä syö. *wirn*
Olen useasti joutunut myös huutojen ja syytösten kohteeksi. Ihan asiasta kuin asiasta voi tilanne räjähtää.
Sä sitten olet niin fiksu ja hauska. Aplodeja ja hurrausta täältä sulle, niitähän sä kaipasit?Alkuperäinen kirjoittaja salli mun nauraa:vihdoinkin..toivottavasti meni tekeen itsaria villasukalla
Täysin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mä luulen et toi ap on itse hankala tyyppi, mut ei ymmärrä sitä. ja sit ihmettelee ku ei toiset jaksa sitä taikka sen juttuja. niin se yleensä on.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Naisilla on kumma tarve kuulua yhteen ja liittyä yhteen ja tiimityö on helkutin tärkeää, töissä kuin kotona.
Ja meininki on kuin hiekkalaatikolla, joku jää jalkoihin, ei aina tiedostetusti mutta vahingossakin.
Mitä tarkoittaa syrjintä? Ei kutsuta mukaan tupperi kutsuihin vai pimitetään tiedot palaverista?
Kaikkien kanssa ei tarvitse tulla toimeen mutta työt on pystyttävä hoitamaan.
Mä en itse ole järjestäytyvää tyyppiä, mä en voi sietää naisten kesken juhlia tai teemapäiviä tai kutsuja ja siksipä mun on vaikea kuviteella että joku niihin vapaaehtoisesti haluaa.
Mutta onko syrjityllä muita ystäviä kuin työyhteisö? Auttaako se asiaa?