mistä syistä jotkut ihmiset joutuvat "syntipukeiksi"?

• Viestiketjun aloittaja yksi syrjitty
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ainakaan kenenkään eväitä syö. *wirn*

Olen useasti joutunut myös huutojen ja syytösten kohteeksi. Ihan asiasta kuin asiasta voi tilanne räjähtää.
Yks asia vähempi pohdittavana, et ole eväsrosvo :D
Siis mitenkään en halua vierittää syytä sinulle, tämä oli vain yksi esimerkki siitä kun asiat on vaikea puhua selväksi ja sitten ihmiset käyttäytyy ihan hölmösti.

Työtekeminen on varmasti vaikeaa ikäli kaipaa työyhteisön tukea. Ja vaikka ei kaipaisikaan niin silti asiallista käytöstä on jokaisen lupa saada osakseen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ainakaan kenenkään eväitä syö. *wirn*

Olen useasti joutunut myös huutojen ja syytösten kohteeksi. Ihan asiasta kuin asiasta voi tilanne räjähtää.
Miten sä normaalisti yrität ratkoa näitä tilanteita? Huudat/syyttelet takaisin, olet hiljaa, yrität selvittää asiaa rauhallisesti? Sori jos kyselen liikaa, yritän vaan saada parempaa kokonaiskuvaa tilanteesta. =)

vieras
Luuletko sä oikeasti että ihmiset ei tajua että kirjoittelet samaan ketjuun eri nikeillä? Täysin samat jutut, kirjoitustyyli ja kirjoitusvirheet. Tämä siis tolle ap:n haukkujalle.
Mene jo nukkumaan, jos vaikka huomenna olis vähän parempi päivä.

bitch
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Naisilla on kumma tarve kuulua yhteen ja liittyä yhteen ja tiimityö on helkutin tärkeää, töissä kuin kotona.
Ja meininki on kuin hiekkalaatikolla, joku jää jalkoihin, ei aina tiedostetusti mutta vahingossakin.

Mitä tarkoittaa syrjintä? Ei kutsuta mukaan tupperi kutsuihin vai pimitetään tiedot palaverista?
Kaikkien kanssa ei tarvitse tulla toimeen mutta työt on pystyttävä hoitamaan.
Mä en itse ole järjestäytyvää tyyppiä, mä en voi sietää naisten kesken juhlia tai teemapäiviä tai kutsuja ja siksipä mun on vaikea kuviteella että joku niihin vapaaehtoisesti haluaa.

Mutta onko syrjityllä muita ystäviä kuin työyhteisö? Auttaako se asiaa?

outoa
Aikuisten ei pitäisi käyttäytyä noin. Jos joku harmittaa, niin siitä pitäisi pystyä puhumaan.

Yhdyn kyllä myös toisiin kommentteihin siinä, että useasti tällaiset syrjityt tapaukset eivät itsekään ole niitä kaikkein helpoimpia persoonia.

Yhteistyössä