Mistä sinä olet riippuvainen?

• Viestiketjun aloittaja addikti
  • Ensimmäinen viesti
addikti
Elikkä mistä asioista olet riippuvainen? (ja heko heko, hapesta ja ruuasta kaikki tietty..)

Minä aloitan:

-nikotiinipurkasta
-kaksplussasta :D
-hedelmäpeleistä (en pahasti, eli ei vaikuta talouteen millään tavalla, mutta pelaan kuitenkin viikottain)
-kahvileivistä.. hitto mua pahempaa pullahiirtä ei kyllä ole..

Laittakaahan listojanne kehiin!

"Miu"
Karkit ja oikeastaan kaikki makea :/ Ulkomuodossa ja hampaissa ei onneksi (vielä) näy, mutta silti pelottaa. Ahmin yleensä niin kauan että tulee ällö olo, en osaa lopettaa ajoissa. Makeaa on saatava myös melkein joka päivä.

"xxxxx"
Liian monesta paskasta! :(

Metadonista (jos jotain hyvää pitää tästä väkisin hakea on se että nykyinen annokseni on pienen pieni,olen rutkasti sitä laskenut,mutta kuitenkin)

Tupakasta

Opamox tableteista

...ja vähän miedompi riippuuvuus onkin sitten vielä kahvi (menee toisinaan tilanteesta riippuen montakin kuppia päivässä)

:( surku

-kahvista
-sähkötupakasta
-seksistä

En myönnä että olen myös palstariippuvainen.

"meeri"
Liikunnasta, mutta myös makeasta. Juon teetä ja vettä, teen voisin vielä lopettaa, mutta veden juomista en. Ja ei sitä taideta suositellakaan.

Tuo makeakin on sellainen, että pystyn kyllä olemaan syömättä, mutta pahaa se tekee välillä. Olin juuri kuukauden ilman sokeria ja kyllä se makea pyöri päässä joka päivä. Liikkumaan mun on päästävä joka päivä, ihan senkin takia etten liho ja pysyn kunnossa.

Yhteistyössä