Mistä sen tietää, et lapsluku on täynnä.

Kertokaapas.

Meillä on nyt nämä 3 ihanaa pientä. Ja koko ajan puhuttu, et kolme on hyvä. On on. Mut en mä oo kyllä yhtään varma siittä :| Järki sanoo, et haloo hullu nainen! Jo riittää. Mut sydän koittaa vikistä jotain muuta.

Jos mä vaan päätän, et that's it niin tuleekohan päätöstä joskus katumaan pahastikkin. :xmas:


:snotty:
 
Meillä on jo viisi, enkä vieläkään osaa sanoa sitä vahvaa lupausta, että se on nyt tässä. Voi miksi joillekin tulee se tunne niin vahvana ja joku kyllästys siihen lasten vauva-ajan vaativuuteen. Miksi mulle ei tule |O
 
Mulla niin järkyttävä raskausaika eikä toi vauva-aikakaan ollut mitään herkkua, ei paljon haaveilla toisesta. Uudestaan ei tätä kaikkea jaksais..

Mut jos susta tuntuu et vielä olis tilaa niin kyllähän sit sitä kanssa on, sille neljännelle :whistle: Saattaa jäädä kaiveleen jos nyt päätät ettei enää yhtään.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Kertokaapas.

Meillä on nyt nämä 3 ihanaa pientä. Ja koko ajan puhuttu, et kolme on hyvä. On on. Mut en mä oo kyllä yhtään varma siittä :| Järki sanoo, et haloo hullu nainen! Jo riittää. Mut sydän koittaa vikistä jotain muuta.

Jos mä vaan päätän, et that's it niin tuleekohan päätöstä joskus katumaan pahastikkin. :xmas:


:snotty:
Kun mitta on täynnä;) Samaa mietin vuosia, mutta oikeasti kyllä sen sitten tietää.
 
vieras
meille kans 6 tulossa ja nyt on todellakin sellanen olo, että nämä riittää. Kun isommat kasvaa niin jotenkin tulee riittämätön olo ajan jakamisesta lasten kanssa, kun haluaisi olla kaikille kunnolla läsnä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mä kyl tiesin jo tän yhden ainokaisen syntymän jälkeen melko pian etten halua toista. Mielipide ei oo muuttunu viidessä vuodessa ;)
Mä olin kans ihan varma, et toisen jälkeen en ikinä enää. Oli tosi rankka alku. Esikoinen oli 1v5kk ja vauvalla paha koliikki ja muutenkin itkunen pitkään. Vaan kas, kun neiti alko lähenteleen vuoden ikää niin jo se kuume heräs. Ja kuopus on nyt 2kk ja jotenkin taas tuntuu, et ehkä vielä yks tommonen nyytti. :eek:
 
:D
Meillä kans 3 ja mietityttää... :D Mä kyllä luulen että jos me se nelonen tehään, niin sit se on kyllä viimeinen! LUULEN siis :D Mutta en vielä tiedä siitä nelosestakaan :LOL: Mutta ihanaa että on muitakin samanlaisia hupsuja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No ilmeisesti teillä ei oo se täynnä kun mietityttää :D

ps.Kippis täällä :D
Ihana nikki! :heart:

Miehen mielestä se on täynnä. Tosin siltä on kyllä muutamaan otteeseen päässy suusta semmosta mistä voisi päätellä, et ei se ihan 100% varma ookkaa.. :xmas:
 
Minni
Mä tavallaan ihailen teitä jotka kuumeilette aina vaan uudestaan.. mulla ei oo tullu enää kuumetta esikoisen rankan vauva-ajan jälkeen. hetkittäin kyllä, ku nään jonkin ihanan vauvan, mut se menee kyllä pian ohi. En ikinä unohda sitä kaoottista väsymystä ja itkun määrää.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Meillä kans 3 ja mietityttää... :D Mä kyllä luulen että jos me se nelonen tehään, niin sit se on kyllä viimeinen! LUULEN siis :D Mutta en vielä tiedä siitä nelosestakaan :LOL: Mutta ihanaa että on muitakin samanlaisia hupsuja!
Juuh, mä oon ainakin ihan pöhvis tässä asiassa.. :D
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No ilmeisesti teillä ei oo se täynnä kun mietityttää :D

ps.Kippis täällä :D
Ihana nikki! :heart:

Miehen mielestä se on täynnä. Tosin siltä on kyllä muutamaan otteeseen päässy suusta semmosta mistä voisi päätellä, et ei se ihan 100% varma ookkaa.. :xmas:
Kiits :)
Teillähän on nyt se 5 vuotta aikaa mietiskellä...sitten ei taas tiiäkkään mitä on mielessä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
Minun lapsilukuni ei ole vielä täynnä, mutta miehelläni kuullema on :( Meillä on siis yksi lapsi. Miten te saatte miehenne suostumaan tuollaisiin lapsimääriin?
Emmä osaa sanoa, se vaan on aina pienen mietinnän jälkeen saanu kuumeen kans. Mut nyt en tiedä miten käy, jos sattusin ees uskaltaa ehdottaa.
 
vieras
Meillä on täynnä, kun tuplat syntyy. Sitten lapsia on 7 ja hyvä niin. Monta kertaa olen miettinyt, että tässä nämä ovat eikä enää, mutta sterilisaatiota en ole halunnut. Nyt haluan...... Eli kyllä sen tietää, jos on hiukankin epävarma niin vauvakuume vaanii nurkan takana.:)
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
Minun lapsilukuni ei ole vielä täynnä, mutta miehelläni kuullema on :( Meillä on siis yksi lapsi. Miten te saatte miehenne suostumaan tuollaisiin lapsimääriin?
Mun mies sanoi esikoisen jälkeen että nyt se on tässä ja saman se sano kuopuksenkin jälkeen. Mutta kyllä meille ainakin yksi vielä tulee, joskus muutaman vuoden päästä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No ilmeisesti teillä ei oo se täynnä kun mietityttää :D

ps.Kippis täällä :D
Ihana nikki! :heart:

Miehen mielestä se on täynnä. Tosin siltä on kyllä muutamaan otteeseen päässy suusta semmosta mistä voisi päätellä, et ei se ihan 100% varma ookkaa.. :xmas:
Kiits :)
Teillähän on nyt se 5 vuotta aikaa mietiskellä...sitten ei taas tiiäkkään mitä on mielessä :D
Niimpä, ja se 4-5v tauko vois tehdä vallan terää. 3 lasta lähes 3 vuodessa. Isompikin ikäero olis kiva saada. Vaikka mistä senkään tietää jos enempää ei vaan tuukka.
 

Yhteistyössä