mistä sen itsekurin löytää?

tahdon laihtua, tiedän mitä pitää tehdä, ja jaksan aina hetken kunnes itsekuri taas pettää. mulla pitäis olla koko ajan tekemistä.. silloin en söis. monta kertaa sinne kaapille tulee mentyä vaikkei ole pätkääkään nälkä, napostelu vaan sattuu olemaan kivaa :headwall: :headwall: se on huomenna taas aloitus, mutta mistä mä saan sen itsekurin hollille niin että elämäntapa muutos olisi pysyvä, ei väliaikainen. päivät ei ole ongelmallisia.. me kun syödään tarkalla ruokarytmillä tavan ruokaa, mutta illat ja annoskoot. :snotty: :ashamed:

Mä kanssa
Tiedän tiedän.. just tällä hetkellä taistelen hillitöntä himoa vastaan, joka kohdistuu MANNAPUUROON! Huoh.
Että ihan punaiseen maitoon ja päälle voita ja sokeria.. ei hyvin mee.

Jos sinulla on tarve napostella, napostele iltaisin jotakin terveellistä: hedelmiä, vihanneksia.
Älä aloita huomenna, aloita tänään. Ei sinun auta muu kuin muuttaa päättäväisesti asennettasi terveellisempään suuntaan :hug:

Mulla löytyy siitä, että ulkonäkö on oikeesti niin tärkeä juttu mulle. Terveys on toki hyvänä kakkosena, mutta yksinään se ei mun itsekurin motivaattoriksi riittäisi.

Kaupassa sipsihyllyn luona muistelen miltä tuntuu katsoa peiliin, kun jenkkikset pursuaa. Jää sipsit hyllyyn, koska minä todella, todella inhoan sitä.

En tiedä mist sen löytää mut ilmota ihmeessä muillekin jos sen jostain piilosta löydät... Ja kato samalla oisko mun itsekuri siel samassa paikassa, se on ollu kateissa jo pidemmän aikaa... :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos sinulla on tarve napostella, napostele iltaisin jotakin terveellistä: hedelmiä, vihanneksia.
Älä aloita huomenna, aloita tänään. Ei sinun auta muu kuin muuttaa päättäväisesti asennettasi terveellisempään suuntaan :hug:
tässä toinen ongelma.. mulla on kamalat allergiat. mandariini, appelsiini, ananas ja viinirypäle alkaa äkkiä tökkiä, vihannekset ja juurekset voi syödä vain keitettyinä joten ne menee sit ruoassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mulla löytyy siitä, että ulkonäkö on oikeesti niin tärkeä juttu mulle. Terveys on toki hyvänä kakkosena, mutta yksinään se ei mun itsekurin motivaattoriksi riittäisi.

Kaupassa sipsihyllyn luona muistelen miltä tuntuu katsoa peiliin, kun jenkkikset pursuaa. Jää sipsit hyllyyn, koska minä todella, todella inhoan sitä.
Peesi. Tää on se paras itsekuri. Nyt mulla on ihan mieletön himo jogurttirusinoihin.. Vituttaa suoraan sanottuna aivan törkeesti kun himo on ihan mieletön! Ei meinaa paikallaan pysyä. Tekis mieli mennä tupakalle mutta kun olen lopettanut joten sitäkään iloa ei ole. Välillä mä vihaan itseäni, jos en olis koskaan lihonut niin mä voisin silloin tällöin syödä noita! Huoh. Anteeksi tunteenpurkaus :ashamed: :ashamed: Mulla vaan on tänään just se pahin ilta painonpudotuksessa :( |O

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tässä toinen ongelma.. mulla on kamalat allergiat. mandariini, appelsiini, ananas ja viinirypäle alkaa äkkiä tökkiä, vihannekset ja juurekset voi syödä vain keitettyinä joten ne menee sit ruoassa.
Minä olen ratkaissut ongelman juomalla illalla teetä...

Sen kun tietäs :headwall: Joskus se motivaatio katoaa ja sille ei voi mitään :ashamed: Mie olen tän vuoden aikana laihdutellu enemmän ja vähemmän onnistuneesti (12kg sain pois, pari kiloa tuli takas, nyt taas olen laihtumaan päin). Miulla ei ole ongelmana niinkään napostelu vaan lohtusyöminen. Tänään esim. vedin levyn suklaata menkkakipuihin :ashamed: Yleensä pysyn kyllä siinä yhdessä herkuttelupäivässä per viikko (lauantai).
Ainut neuvo, mitä nyt keksin on, että älä luovuta vaikka tulis takapakkia ja syötyä kuin sika. Seuraava päivä on aina uusi ja jokainen syömättä jätetty herkku on kotiin päin =)

:(
tälle laihduttajalle ei käy kun kurkku ja tomaatti, kaali ja salaatti. Ja noi on aika kalliita tähän aikaan vuodesta. normi laihisruuat ja naposteluherkut ei käy allergioiden takia.
Ei tod. aina jaksa niitä vihannespussejakaan kypsennellä. näin ollen olen joko tai. syön tai olen nälissäni laihiksella:((

:(
tälle laihduttajalle ei käy kun kurkku ja tomaatti, kaali ja salaatti. Ja noi on aika kalliita tähän aikaan vuodesta. normi laihisruuat ja naposteluherkut ei käy allergioiden takia.
Ei tod. aina jaksa niitä vihannespussejakaan kypsennellä. näin ollen olen joko tai. syön tai olen nälissäni laihiksella:((

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Minä olen ratkaissut ongelman juomalla illalla teetä...
tätä voi kokeilla.. mulla kahvi ja tee hypytyttää vaan vessassa :D

Mina liityin kunto-seka hyvanolokeskuksen jaseneksi. Kuukausimaksulla saan kayda niin usein siella kun haluan. Tarjonta on monipuolista, viikossa on yli 70 h erilaista liikuntamahdollisuutta. Mina ainakin haluan hyvinvointia ja puhtia itselleni seka samalla painontarkkailua. Eli nyt on tavallaan pakko lahtea liikkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina liityin kunto-seka hyvanolokeskuksen jaseneksi. Kuukausimaksulla saan kayda niin usein siella kun haluan. Tarjonta on monipuolista, viikossa on yli 70 h erilaista liikuntamahdollisuutta. Mina ainakin haluan hyvinvointia ja puhtia itselleni seka samalla painontarkkailua. Eli nyt on tavallaan pakko lahtea liikkumaan.
mulla ei ole tuollaiseen kausikorttiin varaa, joten liikkuminen on sit ihan tällaista ilmaista sorttia. uiminen olisi kivaa, mutta kun on yksinhuoltaja on vaikea päästä säännöllisesti sitä harrastamaan. kotoa löytyy stepperi ja jumppapallo =) onneks jumppaaminen onnistuu ihan näin kotona ja ilmaiseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Jos löydät sen itsekurin pyydä tulee tännekkin. Crostrainer pölytttyny jo vuoden tuossa olkkarin koristeena. :ashamed:
Hanki mp3 -soitin tai joku hyvä dvd -paketti! Se auttaa mua nauttimaan crossailusta ja jaksamaan tylsistymättä! :)

Yhteistyössä