Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Uskaltaako noita ladata koneelle ?
Se pitää jokaisen itse arvioida. Mulla on käytössä Paalu ja Office-ohjelmat, siis maksullisia kaikki.
Ok , luulin että olet itse ladannut ton
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Uskaltaako noita ladata koneelle ?
Se pitää jokaisen itse arvioida. Mulla on käytössä Paalu ja Office-ohjelmat, siis maksullisia kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja laskuttaja:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:onko siulla office-paketti? siinä on laskupohja
Hmmm... officepaketti? Siis word ym. Huomasin muuten, et mulla ei oo word vaan works.
Alkuperäinen kirjoittaja laskuttaja:Mun pitäis tehdä eräälle ihmiselle lasku, mutta mistä saisin netistä laskupohjan?
Kun googletin laskupohja-hakusanalla, en löytänyt yhtään, jonka pystyisin tallentamaan sellaisena, jota pystyy muokkaamaan ja johon pystyy kirjoittamaan.
Ja pitäis ihan lasku tehdä, eikä pankkisiirtoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:http://www.pankkiyhdistys.fi/asp/system/empty.asp?P=2520&VID=default&SID=894524582920602&S=1&A=closeall&C=26754
Alkuperäinen kirjoittaja laskuttaja:Mun pitäis tehdä eräälle ihmiselle lasku, mutta mistä saisin netistä laskupohjan?
Kun googletin laskupohja-hakusanalla, en löytänyt yhtään, jonka pystyisin tallentamaan sellaisena, jota pystyy muokkaamaan ja johon pystyy kirjoittamaan.
Mielestäni paras näistä on ollut 100% Ilmainen laskutusohjelma - Käyttäjien suosittelema.