Pilates terapiapallo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selkänotko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selkänotko

Vieras
Hei,

Ostin sellaisen pienen nystyräisen jumppapallon. Mukana tuli pari liikettä ja myyjä vakuutti, että netistä löytyisi lisää. En ole kuitenkaan löytänyt. Eikä täällä järjestetä jumppia, joissa voisi käydä mallia ottamassa. Lääkäri suositteli pilatesta, koska selkä ei ole synnytyksestä palautunut. Sitten menin sellaisen pallon ostamaan, enkä osaa sillä tehdä niitä liikkeitä. Isoa jumppapalloa en viitsinyt ostaa, kun on niin vaikea säilyttää ja lapset telovat sillä itsensä... Joten omaistaako kukaan sellaista nystyräpalloa ja mistä saisin vikkiä?

Mulla oli iso jumppapallo ja sillä jopa teinkin liikkeitä, mutta pienempi lapsista rikkoi sen nastalla |O
Sitten ostin sen nystyräpallon enkä ole tehnyt sillä mitään liikkeitä, en edes tiedä mitä sillä voisi tehdä.
Eli mielenkiinnolla odotan viksuja vastauksia.

ei pilateksessa tarvitse välttämättä olla palloa, se helpottaa joitakin liikkeitä. Tässä on pari hyvää kirjaa, jossa pilates liikeistä kuvia "MP Power Pilates, harjoittelemalla voiman tasapainoon, Ahonen, Jarmo" tai "30 päivän teho-ohjelma, Putkisto Marja" kannattaa lainata vaikka kirjastosta, eikä ne nyt niin paljon maksa kaupassakaan

Oppiiko niistä kirjoista tosiaan? Olen liikkunut paljonkin (jumppaa, sählyä, pesistä) ja mulla oli sellainen käsitys, että uusien juttujen oppiminen vaatii edes jonkinlaista ohjausta. Hankin kirjat, jos näin on.

Hei! Minäkin ostin tuon pallon, mutten ole juurikaan löytänyt ohjeita netistä. Jostain syystä se mukana tullut DVD ei toiminut, joten mä kanssa odotan innolla jos jollakin olisi vinkkejä.

Yhteistyössä