Vieras
Mä en kyllä lähtis suosittelemaan markettien istuimia...Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:No jos käytetty kelpais niin multa sais ilmaiseksi. Ollut mun omalla lapsella alle 6kk, ja sen jälkeen kummipojalla ihan muutamia kertoja. Ei ole kolaroitu, ollut vaan ulkovarastossa tyhjänpanttina kun ei ole sisällä säilytyspaikkaa. Ja ihan on cittarista ostettu, oikee normit täyttävä kaukalo.Alkuperäinen kirjoittaja sef:En uskalla ostaa ns. merkitönä, pitää olla aurinkolippa ja se "pienennin" vastasyntynyttä varten, hinta pitää olla kohdillaan, eikä kaukalo saa olla kovinkaan vanha/usealla lapsella ollut.
Ei, en varmasti halua ostaa käytettyä kaukaloa, mutta olen valmis sellaisen ostamaan, mikäli riittävän hyvä vastaan tulee. Koitan edes pienesti tehdä omalta osaltani jotakin tämän maailman eteen kierrättämällä. Tosin en kyllä lapsen turvallisuutta riskeeraten, siksi kaukalolla on aikamoiset kriteerit.
Kaupasta on jo katsottuna uusi kaukalo sopuisaan hintaan ja mikäli en käytettynä riittävän hyvää löydä, niin huomenna haen sitten mieleiseni lastentarvikeliikkeestä.