Mistä Reimateciä, T2H:ta, Cupcakea, Remua tai vaikka Rasavilia ALE:ssa?

  • Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti
"Elina"
Missä on tällä hetkellä jo parhaat alet käynnissä? Onko Jesper Juniorissa tai Anton&NInassa jo toppa-alet käynnissä? Prismassa ei ollut ainakaan vielä toppavaatteet alennuksessa, miten on Cittareissa?
 
"vieras"
[QUOTE="Eevi";22773337]Ahaa, meilläpäin oli kaksosaisia toppa-asuja rekit täynnä eikä vielä alessa! Eli ilmeisesti laittavat ensin hajakappaleet alennukseen tai toimivat kauppakohtaisesti...missäpäin asut?[/QUOTE]

Meillä sama. Ei ollut vielä mitään toppia alennettu. Rekeissä ja seinustalla oli isot valikoimat ja vain täyshintaisia. Muutenkin Prismassa oli aika nihkeät alet lastenvaatteista.

Näin Vihdin Nummelassa.
 
09yhu
Maanantaina oli Jesper ja Juniorissa -30% Ticketin kamat, mutta minä en pitänyt väreistä. Pelkkää sinistä ja vaaleanpunaista, ja haluan, että väri on sellainen, että käy tytölle ja pojalle, kun meillä menee kiertoon... Jätin ne sitten kaupan hyllylle.
 
"Elina"
Maanantaina oli Jesper ja Juniorissa -30% Ticketin kamat, mutta minä en pitänyt väreistä. Pelkkää sinistä ja vaaleanpunaista, ja haluan, että väri on sellainen, että käy tytölle ja pojalle, kun meillä menee kiertoon... Jätin ne sitten kaupan hyllylle.
Voi ei... kunpa olisn päässyt Ideaparkiin... Ostaisin sinisen Ticketin haalarin, mutta olen varma että jos pääsen sinne vaikka perjantaina niin ei ole toivoakaan, että saisi enää mitään laadukasta :-(( kesällä kävin heti ostamassa T2H:ta kun ilmoittivat, että -50% ja ei mennyt kuin 30 min niin jo näytti rekit tyhjenneen...
 
Verena
Maanantaina oli Jesper ja Juniorissa -30% Ticketin kamat, mutta minä en pitänyt väreistä. Pelkkää sinistä ja vaaleanpunaista, ja haluan, että väri on sellainen, että käy tytölle ja pojalle, kun meillä menee kiertoon... Jätin ne sitten kaupan hyllylle.
Yleensähän aleen jää vaan hajakokoja ja perusvärejä. Mulle kyllä olisi kelvannut vaaleanpunainen tytölle ja sininen meidän pojalle. Voi harmi kun enää en löytänyt. Missä Jesper Juniorissa kävit?
 
Remua oli cittarissa -40% ja sellanen lähti meille kakkoshaalriksi lopputalveksi.
Jesperjuniorissa oli Reimat -30% mut haalareita ei ollut kun muutama pieni koko jäljellä. Ja näin siis Vantaalla Jumbossa.
 

Yhteistyössä