mistä puinen hoitopöytä/lipasto?

mistä löytäis edullisesti hoitopöydän mikä muuntuu lipastoksi.
ikean diktad näyttää kuvassa ihan kivalta mut ei kuulemma oo kovin laadukas?
lastentarvikkeen nettisivuilla ei ainakaan mieleistä löytyny. haussa puinen koskan en pidä noista valk huonekalulevyistä tehdyistä tms.

olisko kellään vinkata mistä löytyy? vai olisko kellään ehkä myydä käytettynä? kymenlaakso-porvoo alue... ni vois noutaakin..
 
Meillä on tuo ikean pöytä, ja olen kyllä tykännyt. Mielestäni se kasattiin tosi tukevasti (olen nähnyt kotimaisiakin huonekaluja olevan hempulampia) ja vielä kun se pitää kiinnittää seinään ei taatusti heilu.
Mitään valittamista ei reilun vuodenaikana ole ollut.
Ainoa oli se että minä tälläisenä tumppina jouduin jättämään jalat pois, koska hoitotaso oli liian korkealla niiden kanssa.

Olisi kiva kuulla mitä negatiivista (ja mistä) olet kuullut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 22:54 Aina Marina kirjoitti:
Meillä on tuo ikean pöytä, ja olen kyllä tykännyt. Mielestäni se kasattiin tosi tukevasti (olen nähnyt kotimaisiakin huonekaluja olevan hempulampia) ja vielä kun se pitää kiinnittää seinään ei taatusti heilu.
Mitään valittamista ei reilun vuodenaikana ole ollut.
Ainoa oli se että minä tälläisenä tumppina jouduin jättämään jalat pois, koska hoitotaso oli liian korkealla niiden kanssa.

Olisi kiva kuulla mitä negatiivista (ja mistä) olet kuullut.
ainakin sen että ne laatikoiden kiskot nitisee ja joillain on jopa irronnut sieltä jotain osia. onko teillä toiminu laatikot hyvin? lähinnä just keskustelupalstoilta oon kuullu eli ei mitään "luotettavaa" lähdettä
=)
 
huih
Ikean hoitopöydät tuskin on kovin laadukkaita.

Mä ostin Brion hoitopöydän ilman vetolaatikoita, laitoin tummanruskeat rottinkikorit vetolaatikoiksi hyllyille, eli niisson kaikki tavarat ja vaipat. Tuli sairaan hyvän näköinen! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 10:28 MiiMu3 kirjoitti:
ainakin sen että ne laatikoiden kiskot nitisee ja joillain on jopa irronnut sieltä jotain osia. onko teillä toiminu laatikot hyvin? lähinnä just keskustelupalstoilta oon kuullu eli ei mitään "luotettavaa" lähdettä
=)
Laatikot on pelannut ihan moitteettomasti, ei nitinöitä eikä irronneita osia. Oliskohan jotakin vikaa kokoamisessa, jos ei pysy kasassa?

Ainoa mikä niissä laatikoissa on mielestäni vähän hankalaa, on se että ne ovat aika "syvällä" pöydän alla. Mutta minulla on kaappi vieressä jossa "nopeasti" tarvittava tavara ja laatikoissa lakanat, pyyheliinat jne.

Itse tykkään kovasti siitä hyllystä yläpuolella (se oli meillä varmaan ratkaiseva valintaperuste), siinä on näppärästi käden ulotuvilla vaipat, rasvat, kynsisakset, harja jne.

Ja kun joku vastasi että tavarat koreissa niin itse henk.koht en pidä avonaisista koreista tms vaan haluan tavarat laatikoihin tai kaappeihin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 11:00 huih kirjoitti:
Ikean hoitopöydät tuskin on kovin laadukkaita.

Mä ostin Brion hoitopöydän ilman vetolaatikoita, laitoin tummanruskeat rottinkikorit vetolaatikoiksi hyllyille, eli niisson kaikki tavarat ja vaipat. Tuli sairaan hyvän näköinen! :D
sitäki oon katellu mut ku haluun nimenomaan laatikoilla eikä se brion oo oikeen mun makuun..
nyt kattelin laulumaasta oli hoitotaso jonka voi kiinnittää lipastoon... laulumaan kalusteet kun suurin osa tehdään suomessa ni pitäs olla hyviä.. mut onko kellään niistä omakohtasta kokemusta?
 
Meillä on myös tuo ikean diktad-pöytä, ja olen pitänyt siitä paljon. Kasattua se on ollut tukeva ja kestänyt monta muuttoa(ei siis olla purettu kertaakaan osiin).ja tosi tukevasti on yhä pystyssä,ja vielä kun se pitää kiinnittää seinään niin ei taatusti heilu. on ollut meillä nyt noin 3v,lasten välissä se oli lipastona, ja nyt taas hoitopöytänä..
Mitään valittamista en siitä keksi, itselleni se on tosi hyvällä korkeudella.
 

Yhteistyössä