Mistä pirusta johtuu että laihduttaminen on niin vaikeaa?

Juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Laihduttaminen on vaikeaa jos ei omaa ollenkaan itsekuria. Ei siinä muusta ole kysymys.
Niinhän sitä luulisi.
Mulla ei ole tehnyt yhtään vaikeaa lopettaa mm lihan syöntiä, tupakan polttoa tai alkoholinkäyttö. Eikö niihinkin tarvita sitä itsekuria?
Ruoka vaan tuottaa ongelmia :|
Kukaan ei varmaan veitsi kurkulla pakota sua ostamaan ylimääräistä mässyä kotiin, eikä pakota sua sitä myöskään syömään. Itsestä se on kiinni. Toki jos olet aina ollut ylipainoinen niin uusia ruokailutottumuksia on varmasti vaikea omaksua. Itse oon nyt 37 vee ja voin sanoa että jos söisin ihan kaiken mässyn minkä haluaisin syödä, niin en pysyisi enään hoikkana. Syön kaikkea, mitä vain, mutta sopivasti.
Mä olen lapsesta asti ollut ylipainoinen :|
Muiden naisten elimistöstä en tiedä, mutta itselläni hormoonitoiminta aiheuttaa sen että tiettynä aikana kuukaudesta voisin vaikka tappaa "sokerin" vuoksi :ashamed:
Toivottavasti ymmärrät opettaa omille lapsillesi (jos sulla niitä tenavia on)terveelliset ruokailutottumukset, etteivät ole samoissa ongelmissa kun sinä nyt.
Teen parhaani asian suhteen.
Esikoisella tuntuu olevan myös taipumusta ylipainoon :/ Enkä todellakaan halua hänelle lihavaa lapsuutta saati aikuis-iän paino-ongelmien kanssa tappeluja.
Hienoa, tuollaisia äitejä pitäisi olla enemmän:)!!! Taipumusta ylipainoon ei ole jos on kyse terveestä lapsesta. Ottakaa käyttöön karkkipäivä, muulloin ei karkkia,sipsiä ym, eikä limuja. Ei myöskään naminameja aamupalaksi. Tiedät kyllä. Normaalia kotiruokaa, KAIKKI pikaruoat pannaan. Säännölliset ruokailuajat ja lisää ulkoilua, telkkarit ja pleikkarit vähempään käyttöön. Lapsi varmaan itkee nyt jos näin toimit, mutta kiittää tuhannesti myöhemmin :)!
 
@
Alkuperäinen kirjoittaja @:
Kuka laskis mulle kalorit Eilisen ruuista? 2 kpl nektariinia, 3 broiler pyörykkää, puolikas banaani, 1 annos kalakeittoa (kermaliemi) 4 palaa ruispuikuloita joiden päällä oivariiniä ja pohjanpoika juustoa 4 siivua per leipä. maitoa lasi, 2 kanamunaa ja 4 vihreää kuulaa.
Vähän kuuri repsahti.
laskekaa joku kokenut laskija. Ei okikeesti oo hajuakaan ja kalorilakurin annostuksetkin on ihan pepusta :(
 
pirkko
Horuksen silmä, sulla on painonpudotus pysähtynyt? kerrotko että mitäsä yleensä syöt päivän aikana, jos kerran karsit ruokavaliotasi eikä paino lähde tippumaan? ethän ole millään kitudietillä?
 
pirkko
Alkuperäinen kirjoittaja @:
Alkuperäinen kirjoittaja @:
Kuka laskis mulle kalorit Eilisen ruuista? 2 kpl nektariinia, 3 broiler pyörykkää, puolikas banaani, 1 annos kalakeittoa (kermaliemi) 4 palaa ruispuikuloita joiden päällä oivariiniä ja pohjanpoika juustoa 4 siivua per leipä. maitoa lasi, 2 kanamunaa ja 4 vihreää kuulaa.
Vähän kuuri repsahti.
laskekaa joku kokenut laskija. Ei okikeesti oo hajuakaan ja kalorilakurin annostuksetkin on ihan pepusta :(
käy katsomassa kiloklubista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Ei se niin vaikeaa ole, se on vain matematiikkaa! Tai mulla ainakin ollut suht helppoa ja monta kymmentä kiloa pienempi olen kuin vuosi sitten. Mulla oli ratkaiseva asia se, kun päätin todella tehdä asialle jotain! Halusin olla taas pieni!
Sun pussilaihdutusten perusteella veikkaan, että painat vuoden päästä vähintään 10kg enemmän. Hirveä kidutusdieetti vuoden ja sit sen tietää miten siinä lopulta käy. Sä aloitit kesäkuussa laihdutuksen ja painoit 71, nyt 78? Etkö itse näe miten epäterveellisesti elät, herkkuja ja nutria vuoronperään. Pikadieetit kostautuu aina. Juuri niiden vuoksi ihmiset jojoilee. Nutriletit ym. on huijausta, niiden valmistajat tietää mihin kierteeseen ihmiset joutuu ja sit ne onkin koukussa niihin korvikkeisiin.
Anteeks vaan, mutta painan kyllä tällä hetkellä 73kg ja oon laihduttanut jo 1 1/2 vuotta eli hyvin hitaaseen tahtiin. Välillä olen korvannut osan aterioista ateriankorvikkeilla ja se on sopinut mulle. Taidat olla vaan kateellinen!
En ole kateellinen, painan 20kg vähemmän kuin sä. Mut lähipiirissä on ollut myös "helpoimman kautta" laihduttavia ja nopeesti on kilot lähteneet ja vielä nopeammin tulleet takaisin. Sä jojolaihdutat koko ajan, mut ihan sama, ei kuulu mulle. Moi.
Miten niin jojolaihdutan? Mun paino on laskenut lineaarisesti lähes koko vuoden, mitä nyt kesällä kävi muutaman kilon ylempänä, mutta onpa paha! Nyt on taas kesäturvotus pois ja paino laskusuunnassa. En tiedä tiesitkö, että olen painanut 30kg enemmänkin, eli eipä tämä nyt mitään jojoilua ole, ellen tästä liho takaisin sataan kiloon. Sitähän en tietysti voi ennustaa.
Voitpas. Kyllä se lihominen on ihan itsestä kiinni, kukaan ei kiloja kaada toisen päälle.

 

Yhteistyössä