Mistä pienimunaiselle nainen?

  • Viestiketjun aloittaja pikkupeli
  • Ensimmäinen viesti
pikkupeli
Totuus on se että nainen valitsee hyvin pitkälti munan koon mukaan kumppaninsa ja jos miehellä on pieni muna niin silloin on suuri riski että liitto kariutuu, toisin kun jos mela on iso - silloin nainen ei ainakaan melan koon takia joudu käydä vieraissa tai eroa miehestään siki että tahtoisi saada suurta aisaa.

Olen monesti miettinyt että minkähänlainen elämänkulkuni olisikaan ollut jos olisin syntynyt suuri kulliseksi jolla olisi oikea mahtiaisa jonka kanssa kävisin " tuikkimassa" , mutta synnyin pienimelaiseksi ja nyt saan etsiä ja miettiä että mistä elämänkumppani löytyy, vai löytyykö mistään?

Suuri melainen jätkä, sellainen jolla on se unelmien aisa on varustettu ei pelkästään isolla kalulla vaan myös hyvällä itsetunnolla ja se taas auttaa siinä naisten kaadossa kun tietää että ainakin housuista löytyy enempi kun keskivertojäbällä.

Mistä löytyy nainen jolle riittää pieni mela kokoluokkaa 14 cm pituutta ja 13 cm ympärystä

Kuinka pienimunaisen kaverin tulisi valmistella nainen siihen pettymykseen mikä naista odottaa kun hän näkee miehensä pikkukullin ekaa kertaa?
Olisiko syytä heti alkuun sanoa että " melani ei ole mikään mittava!" vai miten menetellä.
 
Totuus on se että nainen valitsee hyvin pitkälti munan koon mukaan kumppaninsa ja jos miehellä on pieni muna niin silloin on suuri riski että liitto kariutuu, toisin kun jos mela on iso - silloin nainen ei ainakaan melan koon takia joudu käydä vieraissa tai eroa miehestään siki että tahtoisi saada suurta aisaa.

Olen monesti miettinyt että minkähänlainen elämänkulkuni olisikaan ollut jos olisin syntynyt suuri kulliseksi jolla olisi oikea mahtiaisa jonka kanssa kävisin " tuikkimassa" , mutta synnyin pienimelaiseksi ja nyt saan etsiä ja miettiä että mistä elämänkumppani löytyy, vai löytyykö mistään?

Suuri melainen jätkä, sellainen jolla on se unelmien aisa on varustettu ei pelkästään isolla kalulla vaan myös hyvällä itsetunnolla ja se taas auttaa siinä naisten kaadossa kun tietää että ainakin housuista löytyy enempi kun keskivertojäbällä.

Mistä löytyy nainen jolle riittää pieni mela kokoluokkaa 14 cm pituutta ja 13 cm ympärystä

Kuinka pienimunaisen kaverin tulisi valmistella nainen siihen pettymykseen mikä naista odottaa kun hän näkee miehensä pikkukullin ekaa kertaa?
Olisiko syytä heti alkuun sanoa että " melani ei ole mikään mittava!" vai miten menetellä.
Aivan tavallisesti voi olla. Mun miehellä ei oo mikää mela, mutta en mä sen perusteella häntä valinnutkaan. Kohta 13v ollaan yhessä oltu ja lapsikin saatu aikaan ilman halkoa.
 
"kaisu"
Kyllä tätäkin palstaa kun on lukenu ja täällä on ollu kyssäreitä/galluppeja miehenne peniksen koosta ni 99% on vastannut yli 18cm... loput on vastannu että sopivia..että taitaa se ongelma olla silloin niissä naisten päissä kun pitää suurennella miehensä mittaa ;)
 
"huh huh"
Mä olen jokaisen poikaystävän valinnut ihan muun perusteella. Sänkyynkin olen yleensä mennyt vasta päätöksen jälkeen. Voisin odottaa vaikka hääyöhön ja "ostaa sian säkissä" mikäli mies olisi muuten sopiva ja rakastuisin.
 
pikakahvi
[QUOTE="hop";26489294]Jannulla on keskikokoinen kalu ja surkuttelee sitä täällä? Kuule hei, megamunat ovat kamalia, ne sattuvat. Omasi on varsin käypää tavaraa naismarkkinoilla.[/QUOTE]

Peesi. Ei paljon naurattanu kun ainoa asento mikä ei sattunu oli se että mie olin päällä :/
 
"mää"
oon aina aikasemmin aatellu että "koolla ei oo väliä kuhan sitä osaa käyttää". Sitten tapasin miehen jolla oli ihan tooooosi pieni. En ihan tarkkaan osaa sanoa että kuinka pieni mutta sitä ei meinannut saada takaapäin sisälle. Enkä todellakaan ole mikään isoperseinen (painoindeksi 19). Sen jälkeen olen ollut sitä mieltä että "koolla ei ole väliä kunhan se ei ole liian pieni"

Mutta niin vain tämänkin mies sitten naisen löysi ja nyt sillä on eka lapsi tulossa että todistettavasti on ainakin kerran onnistunut sen jonkun sisälle saamaan.
 
juuri niin
[QUOTE="kaisu";26489431]Kyllä tätäkin palstaa kun on lukenu ja täällä on ollu kyssäreitä/galluppeja miehenne peniksen koosta ni 99% on vastannut yli 18cm... loput on vastannu että sopivia..että taitaa se ongelma olla silloin niissä naisten päissä kun pitää suurennella miehensä mittaa ;)[/QUOTE]

Joo, suurin osa naisista ilmoittaa gallupeissa miehensä munan kooksi 18-20 cm, mutta tutkimusten mukaan suomalaisen miehen penis on alle 14 senttinen.

outo epäsuhta on jos suurimmalla osalla naisista on isokaluinen mies, mutta tutkimusten mukaan kalut ovat pienempiä.

Onko ne 10-16 centtisen omistavat sitten naisettomiksi jääneitä, vai missä luuraavat kun eivät ainakaan palstamammojen miehinä ole.
 
"Mies"
[QUOTE="mää";26489520]oon aina aikasemmin aatellu että "koolla ei oo väliä kuhan sitä osaa käyttää". Sitten tapasin miehen jolla oli ihan tooooosi pieni. En ihan tarkkaan osaa sanoa että kuinka pieni mutta sitä ei meinannut saada takaapäin sisälle. Enkä todellakaan ole mikään isoperseinen (painoindeksi 19). Sen jälkeen olen ollut sitä mieltä että "koolla ei ole väliä kunhan se ei ole liian pieni"

Mutta niin vain tämänkin mies sitten naisen löysi ja nyt sillä on eka lapsi tulossa että todistettavasti on ainakin kerran onnistunut sen jonkun sisälle saamaan.[/QUOTE]

Ei se emättimen koko ole painoindeksistä kiinni :) minun kokemuksen mukaan lihavat tuntuu paremmalle, laihoilla on tyhjää ja suurin osa laihoista panoistani on ollut ilmavetoja :)
 

Yhteistyössä