mistä ostat vaatteesi?

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
nainen
haluaisin löytää naisellisia, vartaloa myötäileviä kauniita vaatteita..

laihtunut olen 15 kiloa ja nyt ehkä uskaltais jo pukeutua vähän kivemmin.. vanhat vaatteet suurimmaksi osaksi menneet kirpparille kun jäivät liian isoiksi..
 
tanttakaupoista, mut mä oon jo siinä iässä. Eli Haloselta, Jokiselta, Sokoksesta. Toki myös käyn Kappahlissa ja lindexillä, mutta niistä ei kovinkaan usein löydy mitään sopivaa. Green Housesta olen kans ostanut jotain.
 
...
Mä oon aina kateellinen ku ihmiset osaa pukeutua..

enkä myöskään ymmärrä ku näkee naisia joilla on suunnilleen kasseja jokaisesta kaupungin vaatekaupasta.. miten voi löytää niin paljon vaatteita :eek:
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
haluaisin löytää naisellisia, vartaloa myötäileviä kauniita vaatteita..

laihtunut olen 15 kiloa ja nyt ehkä uskaltais jo pukeutua vähän kivemmin.. vanhat vaatteet suurimmaksi osaksi menneet kirpparille kun jäivät liian isoiksi..
Yleensä ostan merkkivaatteita,mutta nyt äipällä on pakko ostella halvempaa,kuten h&m,lindex,kappahl,seppälä jne.
 
Kirppis, H&M, Seppälä, Vero Moda, Lindex, KappAhl, Sokos, Vila, marketit. Parhaat löydöt teen sukulaisten ja kavereiden ''nämä-viedään-kirppikselle''-pinoista.

Ulkomailla ihastuin Bershka-nimisen ketjun tarjontaan, onkohan tuolla Suomessa liikettä? Monta kertaa olen meinannut tilata vaatetta myös Asokselta, siellä on valikoimaa ihan valtavasti.


*muoks* ei näytä olevan Bershkaa Suomessa, eikä yllättäen Tukholmassakaan. Tallinnassa kuitenkin on liike, hyvä tietää kun siellä tulee yleensä pari kertaa vuodessa käytyä.
 
Muusio harmaana
Osan väkerrän itse, nykyään harvemmin tosin. Sitten netistä huutiksesta ja eBaysta käytettyjä kledinkejä (Sieltä saa iiihania mekkoja/hameita sun muita, jos sattuu tykkäämään vaikka 50's tyylistä).. Seuraavaksi tulee varmaan joku henkkamaukkavilaveromoda-tyyppiset ratkaisut. Sitten toisinaan eli aniharvoin nettikaupat tyyliin stopstaringia tai Vivien Of Hollowayta myyvät. ja joskus vielä harvemmin alusvaatekappaleita jostain hepburnandleighistä tms.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä oon aina kateellinen ku ihmiset osaa pukeutua..

enkä myöskään ymmärrä ku näkee naisia joilla on suunnilleen kasseja jokaisesta kaupungin vaatekaupasta.. miten voi löytää niin paljon vaatteita :eek:
mä oon kanssa ihmetellyt samaa, miten se voi olla mahdollista :eek:
 
Muusio harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Kirppis, H&M, Seppälä, Vero Moda, Lindex, KappAhl, Sokos, Vila, marketit. Parhaat löydöt teen sukulaisten ja kavereiden ''nämä-viedään-kirppikselle''-pinoista.

Ulkomailla ihastuin Bershka-nimisen ketjun tarjontaan, onkohan tuolla Suomessa liikettä? Monta kertaa olen meinannut tilata vaatetta myös Asokselta, siellä on valikoimaa ihan valtavasti.
Ah, Niin ja Asos the pelastus! No ei sentään, mutta sieltä tilaan toisinaan myös, tai ostan Asos-vaatteita esim. huutiksesta/ebaysta, jos sattuu löytymään halvemmalla sopiva tuote. Asokselta olen pari kertaa tilannut, toisella kerralla tilasin hädissäni jtn juhlamekkoa, kun ei mistään muualta löytynyt sopivaa. Mekko tuli n. viikossa perille ja oli, luojan kiitos, juuri passeli.
 
Muusio harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä oon aina kateellinen ku ihmiset osaa pukeutua..

enkä myöskään ymmärrä ku näkee naisia joilla on suunnilleen kasseja jokaisesta kaupungin vaatekaupasta.. miten voi löytää niin paljon vaatteita :eek:
mä oon kanssa ihmetellyt samaa, miten se voi olla mahdollista :eek:
Sama täällä, en voi tajuta miten joillain on shoppaillessaan keskipäivän aikaan kainalossa jo tyyliin 5 eri liikkeestä vaatteita ja kolmesta kenkiä :eek:
 

Yhteistyössä