Mä en oo nähny kaupassa, kun aikuisten.. Olishan se ihan kiva jos ei olis ihan mielettömän iso..
OpelOnPop 14.10.2008 #1 Mä en oo nähny kaupassa, kun aikuisten.. Olishan se ihan kiva jos ei olis ihan mielettömän iso..
julle ankanpää 14.10.2008 #7 maksaa 2,90 .lasten..voin käydä ostamassa ,monta tarttet?postarit varmaan sen 80 cnt
OpelOnPop 14.10.2008 #9 OK, kiitos! Täällä ainaki ois noi Biltema, Lindex, H&M, mistä käydä kattomas..
OpelOnPop 14.10.2008 #10 Kiitos julle ankanpää! :hug: Mutta luulis noista löytyvän.. Olen vissiin vääristä kaupoista katellu kun en oo löytäny.. =)
Kiitos julle ankanpää! :hug: Mutta luulis noista löytyvän.. Olen vissiin vääristä kaupoista katellu kun en oo löytäny.. =)
vieras 14.10.2008 #11 Ihan marketeista niitä löytyy. Itse en ole vielä yksiäkään ostanut, on saatu mainosliivejä sieltä sun täältä.
Ihan marketeista niitä löytyy. Itse en ole vielä yksiäkään ostanut, on saatu mainosliivejä sieltä sun täältä.
ÖpöNaana 14.10.2008 #13 Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy: Robbarissa, hongkongissa, tarjoustalossa... Click to expand... näin ja Robbarissa tais oll 1,99?
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy: Robbarissa, hongkongissa, tarjoustalossa... Click to expand... näin ja Robbarissa tais oll 1,99?