Mistä on 020-alkuinen puhelu?! Äkkiä apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainaki sen yhden ainoan kerran ku mulle on poliisilta soitettu (piti noukkia appiukko, joka lähti ilmoittaan kadonnutta kännykkää bussilla unohti lompakkonsa bussiin:D), oli "tuntematon numero" - mä löin ekan kerran luurin kii et joku puhenlinmyyjä soittelee...

020-numerot on yleensä jostain yrityksestä tai virastosta. Meillä on työnumerot tuollaisia, ja arvatkaa onko rasittavaa soittaa ihmisille takaisin niiden asiasta, kun ne ei vastaa, kun numero alkaa 020. Ja sitten valittavat, kun heille ei ilmoiteta tai asiat viivästyvät, kun he itse eivät olleet vastanneet puhelimeen, jotta heidän asiansa saisi hoidettua.

Alkuperäinen kirjoittaja 020-numerosta soittaja:
020-numerot on yleensä jostain yrityksestä tai virastosta. Meillä on työnumerot tuollaisia, ja arvatkaa onko rasittavaa soittaa ihmisille takaisin niiden asiasta, kun ne ei vastaa, kun numero alkaa 020. Ja sitten valittavat, kun heille ei ilmoiteta tai asiat viivästyvät, kun he itse eivät olleet vastanneet puhelimeen, jotta heidän asiansa saisi hoidettua.

Niinpä.
020-alkuinen numero voi olla nykyään melkein mistä vaan, aika harvoin lehtimyyjä.
Itse olen kaupassa töissä ja yritysnumero tietenkin käytössä, vähän hajottaa soitella jostain asiakkaan tilaamasta tuotteesta tai arvonnasta voitetusta palkinnosta kun melkein 100% ei vastata. Olenkin siirtynyt sittemmin laittamaan asiani viestillä...

Alkuperäinen kirjoittaja utelee hän:
miksi pelkäät että ois poliisista?ootko pahojas tehnyt?

No itselle ainakin tulis ekana mieleen että jollekin läheiselle on sattunut pahaa jos poliisi soittas, ei sitä tarvi rikollinen olla jos säikähtää poliisin puhelua...

Kirjoita googleen sen numeron alku niin saat suuntaa mikä yhtiö/yritys on kyseessä.

Esim. näin: puh 020 1234
Älä kirjoita koko numeroa sillä se saattaa olla alanumero, 4 ensimmäistä riittää.
Mä olen löytänyt monta numeroa noin :)

Yhteistyössä