Mistä olette löytäneet miehenne?

  • Viestiketjun aloittaja Mistä mies
  • Ensimmäinen viesti
"sani"
Kirjeenvaihdossa oltiin ja sitten sovittiin yks juhannus tapaaminen. Ihan kavereina piti tavata, mut sen juhannuksen jälkee alettii seurustella ja kohta ollaan oltu naimisissa 15 vuotta.
 
"muumimamma"
Parhaan ystäväni kauttatutustuin hänen veljeensä n. 6 v sitten. Kummallakin parisuhde ja lapsia, ihan vaan kavereita oltiin. Meni jokunen vuosi, kunpikin oli tahoillamme erottu, melkein samoihin aikoihin. Mies kuuli munkin eronneen niin tulla tupsahti ovelleni ja kertoi tunteistaan joita hällä ollut mua kohtaan kuulemma jo vuosia. mä en ollut kyllä tajunnut tai itse tuntenut mitään muuta kuin kaveruutta, ystävyyttä miestä kohtaan. No, alettiin treffailla ja siinä ne munkin tunteeni heräsivät ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa :)
 
kirpputori
Silloisen kaverin kotibileistä löytyi. Kaverille tuli miehensä kanssa jostakin aivan naurattavan tuntuisesta asiasta riitaa, olisiko liittynyt tyyliin juomien liian myöhäiseen hyllyttämiseen. Ja homma päättyi valokuvien lentelyyn, sanasotaan sun muuhun. Illan päätteeksi kuskasin miehen ensiapuun lasinsiruja poistattamaan ja taisi kyssin ruuhkassa jutut kohdata. Yhdessä sen kahdeksan vuotta sen jälkeen.
 
kohta 18v sitten
kaupasta, jossa mieheni oli vanhempiensa "orjana" töissä, onneks osuin paikalle asiakkaana ja pelastin hänet. Juustotiskiä pyyhki hän ja mä paukkasin juttusille. kesälomareissu mulla, mut aina hän jakso ajaa vkonloppuna 160km mun luo.
 
Yhteisen ystävän kautta. Vietettiin samassa porukassa iltaa ja sähköä oli valtavasti ilmassa, pari iltaa kierrettiin toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa ja sitten kun päästettiin tunteet valloilleen, ollaan oltu erottamattomat <3
 
Yökerhosta. Tanssilattialla nähtiin, mutta jonku aikaa kierreltiin ja pidettiin silmäpeliä ennen kuin mies tuli juttelemaan. Mukavinta oli, että hän oli selvinpäin, koska oli kaverilleen kuskina. Pari kuukautta meni ennen kuin alettiin seurustelemaan, mutta yhdessä oltu nyt jo 9 vuotta.
 
Naamakirjasta! Tai siis mies löysi mut.

Ite seurustelin vielä sillon, tosin suhde veteli viimeisiään ja oikeastaan olin jo päättänyt erota silloisesta poikaystävästä.. Mies oli sieltä etsiskellyt mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä ja pyysi mut kaveriksi kun meni ja ihastui heti mun kuvaani.

Aika pian treffattiinkin baarissa ja siitä se sitten lähti. Pari kuukautta meni, niin jo asuttiin yhdessä ja pullakin oli uunissa alta kolmen kuukauden tuntemisen. :)

Tästä nyt 3,5 vuotta.
 

Yhteistyössä