Kyllä varmaan saa muutamallakin tonnilla. Toi meidän takka tais olla aika kallis.Hippasen kyllä kallis! Kun meillä ei oo varattu takkaan rahaa, kun mä en sitä aluksi halunnu. Nyt kun haluaisinkin niin on jo muut tarvikkeet ostettu ja mitotettu niin ettei sille jää rahaa.. Mutta siis jos muutamalla tonnilla sais niin mun täytys ruveta kattoon että mitä jätetään pois ja mitä vaihetaan vähän halvempaan..
Asiasta kolmanteen, paljonko teillä Turkilmas makso kaikki kodinkoneet? Muistatko yhtään?
No ni . Eli n. 3000 maksoi kaikki kodinkoneet yhteensä, vähän varmaan allekin. Jääkaappi, pakastin, liesituuletin, keittolevy, uuni, mikro ja tiskari.Juu, pitäs saada halvemmallakin.. Kun vaan alkas katteleen ja miettiin asiaa..
Ilmotteles jos jostain löydät suunnilleen hintaa!
Niin myös mun mielestä . Ja Ikeassa oli tuolloin vielä semmoinen kampanja, että ostetusta kodinkoneesta sai satasen lahjakortin. Siinä oli katto muistaakseni 600 ja sen verran sit saatiin. Sillä sai kivasti hommattua kaikkea irtokrääsää, verhotankoja, naulakoita ja sen sellaistaJoo, kiitos! Halvalla ootte päässy!
Bosch ja Siemens on kuitenkin parempia merkkejä kuin Electrolux ja Whirlpool (mitä siis noi meidän koneet on). Eli aivan takuulla kannattaa ottaa nuo jos kerran saatte paljon halvemmalla. Me ostettiin Boschin pesukone ja maksettiin pelkästään siitä likemmäs 1000. Ja on kyllä hyvä masiinaNo se on ollu hyvä tarjous! Meillä mies saa työpaikan kautta kaikki kodinkoneet, boschin tai siemensin, näytti niistäkin saavan melkein kaikista puolet pois joten otetaan sitä kautta. Mutta menee kyllä siltikin enemmän kuin 3000..
Täytyypä katella tuota Aadaa!