Mistä nuori nainen?

  • Viestiketjun aloittaja reino44
  • Ensimmäinen viesti
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Älyä pitää olla:
Jos mies tahtoo saada paljon nuoremman, niin ainakin mun mielestä siellä korvien välissä pitää olla jotain erikoisen ihanaa ja hyvää. sillä, mitä siellä lahkeessa roikkuu on aika vähän tekemistä asian kanssa.
Kyllä silläkin on suuri merkitys mitä siellä housuissa on.
Kyllä mä ainakin arvostan eniten sitä pään sisältöä.
Älykkyys ja hyvyys on seksikästä :p
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja seretre:
Taisin ilmaista itseäni vähän epäselvästi. Tuolla omanikäisellä tarkoitin kyllä todella isoa ikäeroa. Jos aikuisilla ihmisillä on 10v ikäeroa, niin mielestäni silloin voidaan puhua vielä "omanikäisistä". Mutta jon ukko on 60v ja seurustelee jonkun reilu 20v kanssa niin silloin ei todellakaan painita enää samassa ikäluokassa.
Niin no, mä voisin hyvinkin nähdä itseni 50vuotiaana 20vuotiaan uroon kainalossa.
 
......
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos sinulla on valtaa, julkisuutta tai rahaa, asian järjestyminen ei pitäisi olla ongelma.
Kyllä mulle kelpaa ihan ei julkkiskin jos sinulla ikää sen verta että toinen jalka jo haudassa ja minä perin kaiken ison mahtavan kartanon miljoonan pankkitilisi osakesalkuista puhumattakaan ja tokihan jossain pitää vapaa ajan asuntokin olla (siis ei tietenkään missään kotimaassa) ym..eli jos täytät nuo kriteerit niin sitten suostun:)
 
IhanaValo
Frederik on :x :x

Eiköhän "vanhempiinkin" miehiin päde suht samat asiat kuin nuorempiinkin. Jos on älliä päässä ja ulkonäkö (riippuu nyt kuka tykkää minkäkinlaisista) kohdillaan niin luulis löytyvät ottaja.
Mut sitten kun on törmännyt semmoisiin lismaisiin,törkeisiin vanhempiin (ja miksei nuorempiinkin) miehiin niin hyi örp.. :x
Pitää olla semmoinen,ei-liian-epätoivoisen-oloinen,jos nuoremman naisen haluaa.Miun mielestä:)
 
seretre
Mutta eihän se menekkään niin että naisessa on vikaa jos seurustelee nuoremman miesten kanssa. Tämä pätee vain miehiin. Toki jokainen itseään kunnioittava nainen hankkii vanhoillapäivillä itselleen mukavan ja kyltymättömän nuoren rattopojan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos sinulla on valtaa, julkisuutta tai rahaa, asian järjestyminen ei pitäisi olla ongelma.
Kyllä mulle kelpaa ihan ei julkkiskin jos sinulla ikää sen verta että toinen jalka jo haudassa ja minä perin kaiken ison mahtavan kartanon miljoonan pankkitilisi osakesalkuista puhumattakaan ja tokihan jossain pitää vapaa ajan asuntokin olla (siis ei tietenkään missään kotimaassa) ym..eli jos täytät nuo kriteerit niin sitten suostun:)
Olen liian nuori sinulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Älyä pitää olla:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Älyä pitää olla:
Jos mies tahtoo saada paljon nuoremman, niin ainakin mun mielestä siellä korvien välissä pitää olla jotain erikoisen ihanaa ja hyvää. sillä, mitä siellä lahkeessa roikkuu on aika vähän tekemistä asian kanssa.
Kyllä silläkin on suuri merkitys mitä siellä housuissa on.
muttei sillä housun sisällölläkään tee mitään, jos pää on tyhjä kuin ilmapallo.
Niin pitää olla sekä älliä että munaa. B)
 
.........
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos sinulla on valtaa, julkisuutta tai rahaa, asian järjestyminen ei pitäisi olla ongelma.
Kyllä mulle kelpaa ihan ei julkkiskin jos sinulla ikää sen verta että toinen jalka jo haudassa ja minä perin kaiken ison mahtavan kartanon miljoonan pankkitilisi osakesalkuista puhumattakaan ja tokihan jossain pitää vapaa ajan asuntokin olla (siis ei tietenkään missään kotimaassa) ym..eli jos täytät nuo kriteerit niin sitten suostun:)
Olen liian nuori sinulle.
Harmi;)
 
Älyä pitää olla
tulipa tästä mieleeni, että mitähän tykkäisit, jos nuori, juuri aikuistunut tyttäresi toisi kotiin näytille ukkinsa (vähintään oman isänsä) ikäisen ukon rahjuksen? mä varmaan veisin tyttöni psykiatrille.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Naistenhan pitäisi ottaa nuorempi mies. Miesten seksuaalinen huippu ajoittuu 20v tietämille, ja naisethan löytää seksuaalisuutensa useinmiten hieman myöhemmin.
Mies, joka on seksuaalisuutensa huipulla, eli tuon mukaan n. 20 vuotias, on niin pirun innokas, että tuppaa unohtamaan, että seksi ei ole aina yksilölaji. ;) :kieh:

*lisää yleistyksiä*
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Naistenhan pitäisi ottaa nuorempi mies. Miesten seksuaalinen huippu ajoittuu 20v tietämille, ja naisethan löytää seksuaalisuutensa useinmiten hieman myöhemmin.
Mulla on nuorempi, mutta minä löysin seksuaalisuuteni aika varhain.
 
loppopi
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Naistenhan pitäisi ottaa nuorempi mies. Miesten seksuaalinen huippu ajoittuu 20v tietämille, ja naisethan löytää seksuaalisuutensa useinmiten hieman myöhemmin.
Mies, joka on seksuaalisuutensa huipulla, eli tuon mukaan n. 20 vuotias, on niin pirun innokas, että tuppaa unohtamaan, että seksi ei ole aina yksilölaji. ;) :kieh:

*lisää yleistyksiä*
Mutta 50v ukkoja joutuu lämmittelemään kolme tuntia että alkaa seisomaan, 20v seisoo aina.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Naistenhan pitäisi ottaa nuorempi mies. Miesten seksuaalinen huippu ajoittuu 20v tietämille, ja naisethan löytää seksuaalisuutensa useinmiten hieman myöhemmin.
Mies, joka on seksuaalisuutensa huipulla, eli tuon mukaan n. 20 vuotias, on niin pirun innokas, että tuppaa unohtamaan, että seksi ei ole aina yksilölaji. ;) :kieh:

*lisää yleistyksiä*
Mutta 50v ukkoja joutuu lämmittelemään kolme tuntia että alkaa seisomaan, 20v seisoo aina.
Minulla on heti-valmis 5-kymppinen :saint: ;)
 
loppopi
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Mutta 50v ukkoja joutuu lämmittelemään kolme tuntia että alkaa seisomaan
Ai pitää vai? En mä vain ole tuollaista huomannut. :whistle:
No kohta tulet huomaamaan.
Jaa koska? :whistle:
No viimeistään sitten kun se on 60v.
 
loppopi
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja loppopi:
Naistenhan pitäisi ottaa nuorempi mies. Miesten seksuaalinen huippu ajoittuu 20v tietämille, ja naisethan löytää seksuaalisuutensa useinmiten hieman myöhemmin.
Mies, joka on seksuaalisuutensa huipulla, eli tuon mukaan n. 20 vuotias, on niin pirun innokas, että tuppaa unohtamaan, että seksi ei ole aina yksilölaji. ;) :kieh:

*lisää yleistyksiä*
Mutta 50v ukkoja joutuu lämmittelemään kolme tuntia että alkaa seisomaan, 20v seisoo aina.
Minulla on heti-valmis 5-kymppinen :saint: ;)
Oletko varma ettei sillä ole sinisiä pillereitä apuna?
 

Yhteistyössä