Mistä nimimerkkinne tulee?:)

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
silloin kun ei nimimerkkiä vielä ollut niin joku kommentoi jotain kirjoitustani tyyliin "mikä ihme mies sä oikein luulet olevasi"

en tiedä tuliko sille kommentoijalle yhdyssanavirhe vai ei kun sitä ei kontekstistä oikein voinut päätellä mutta ihme mies on mun mielestä osuvampi kuin ihmemies
 
  • Tykkää
Reactions: Sokea Reetta
En keksinyt mitään nikkiä, joten painoin summamutikassa näppikseltä 3 eri kirjainta. Ne settuivat olemaan s e f . Aikani sillä nikillä täällä pyörin, kunnes joku vinkkasi, että kannattaa vaihtaa nikin kirjoitusasua, kun olen niin armottoman surkea kokki. Ja niin sitten tein.
 
"mökö"
Kiljusten herrasväestä. Tykkään kovasti, mein perhe kuulemma vähän muistuttaakin (vaikkei käsittääkseni kiljuta??). Ja mulla kuulemma taipumus möksähdellä. täh? :D
 
Olin jo pitkään miettiny uutta nikkiä, kun vanha oli jostain vuosien takaa, enkä halunnut sitä enää uudestaan ottaa käyttöön. Kerran sitten täällä vängättiin jotain tosi yksinkertasta asiaa ja taisin todeta, että näkeehän nyt sokee reettakin... siitä se ajatus sitten lähti ;)
 

Yhteistyössä