Mistä niitä kunnon miehiä löytää? Jotka käy töissä, hoitaa lapsiaan ja rakastaa vaimoaa? Eikä käytä alkoholia?

  • Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti
miekku
Ei niitä enää löydäkään, kun ne on kotona hoitamassa lapsia ja rakastamassa vaimoa :) Pitää olla nopea ja napata nuorena tai sitten odottaa toista kierrosta, jolle tosin ne parhaat harvoin päätyy.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miekku:
Ei niitä enää löydäkään, kun ne on kotona hoitamassa lapsia ja rakastamassa vaimoa :) Pitää olla nopea ja napata nuorena tai sitten odottaa toista kierrosta, jolle tosin ne parhaat harvoin päätyy.
Itse olen tuleva sinkkuäiti ja pelottaa, että jään lasten kanssa yksin. ENkä löydä siltä toiselta kierrokselta enää kunnon miestä. :(
 
vilma
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Pakko vielä lisätä, että sellaisia miehiä jotka tulee mukaan neuvolaan raskausaikana ja silittelee mahaa, jotka suutelee iltaisin ennen nukkumaan menoa, jotka osaa PUHUA TUNTEISTAA..
Multa löytyy kotoa! Tavattiin 10 vuotta sitten laivalla Hki-Sto. Varmasti täytyy anoppia kiittää hyvästä kotikasvatuksesta :D
 
ei herkkis
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Pakko vielä lisätä, että sellaisia miehiä jotka tulee mukaan neuvolaan raskausaikana ja silittelee mahaa, jotka suutelee iltaisin ennen nukkumaan menoa, jotka osaa PUHUA TUNTEISTAA..
No tämmöistä ei hevin suomalaisista miehistä löydä ;) . Mutta otsikon kaltainen ihanuus löytyi kaverin kautta. Kyllähän tuo pussaa illalla ennen nukkumaan menoa mutta tunteista ei suoranaisesti lätise. Mut sopii mulle, kun en itekään ole mitenkään herkkisnainen.

Mies on sanonut, että rakastaa ja kuulemma ilmoittaa kun kanta muuttuu :D .
 
vieras
Netistä... sieltä mä löysin omani. Yks ihana lapsi jo olemassa ja toinen tulossa... alkoa käyttää kohtuudella eikä tosin ole mua vielä vihille vienyt vaan kyllä tuo silti muistaa kertoa rakastavansa.
 
vivvi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miekku:
Ei niitä enää löydäkään, kun ne on kotona hoitamassa lapsia ja rakastamassa vaimoa :) Pitää olla nopea ja napata nuorena tai sitten odottaa toista kierrosta, jolle tosin ne parhaat harvoin päätyy.
Itse olen tuleva sinkkuäiti ja pelottaa, että jään lasten kanssa yksin. ENkä löydä siltä toiselta kierrokselta enää kunnon miestä. :(
Voin lohduttaa, että löysin juuri tuollaisen kuvailemasi miehen ollessani sinkkuäiti!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei herkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Pakko vielä lisätä, että sellaisia miehiä jotka tulee mukaan neuvolaan raskausaikana ja silittelee mahaa, jotka suutelee iltaisin ennen nukkumaan menoa, jotka osaa PUHUA TUNTEISTAA..
No tämmöistä ei hevin suomalaisista miehistä löydä ;) . Mutta otsikon kaltainen ihanuus löytyi kaverin kautta. Kyllähän tuo pussaa illalla ennen nukkumaan menoa mutta tunteista ei suoranaisesti lätise. Mut sopii mulle, kun en itekään ole mitenkään herkkisnainen.

Mies on sanonut, että rakastaa ja kuulemma ilmoittaa kun kanta muuttuu :D .
Jaa, eikö muka löydy. Kyllä mun ärrimurri pussaa useamman kerran päivässä, kertoo rakastavansa ja niin poispäin. Tunteista voi puhua ilman siirappiakin. No olen siis tyytyväinen tästä löydöstäni ;)
 
Mä löysin työpaikalta :heart: Tosin alkoholia käyttää ihan vähän, mutta se on ok. Käy myös mukana neuvolassa, sekä esikoisen että tämän vielä masussa olevan. Osaa ja haluaa keskustella, myös tunteistaan, vauvamasua silittelee ja ei olla päivääkään pussaamatta! Todellinen helmi :heart: eli kyllä niitä sellaisiakin miehiä on olemassa ;)
 

Yhteistyössä